Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Bez gotówki i bez kart. Będziecie płacić cyfrowo. Podoba się Wam taka wizja?

MasterCard wierzy, że tak, i rozwija cyfrowy portfel MasterPass

Organizacja szacuje, że do 2020 roku ok. 38 proc. transakcji płatniczych będzie odbywać się za pośrednictwem instrumentów cyfrowych, takich jak np. aplikacje mobilne. W połączeniu z prognozami, iż w tym samym czasie wartość płatności w handlu internetowym urośnie o 55 proc., a liczba smartfonów zwiększy się z 1,9 mld w 2013 r. do 5,6 mld sztuk, rozwój takich produktów jak cyfrowe portfele dla firm obsługujących transakcje płatnicze staje się kluczowy.

Przeczytajcie także: PayPal kończy wojnę z organizacjami płatniczymi

Jednym z nich jest MasterPass oferowany przez MasterCarda, który właśnie ogłosił nazwy kolejnych akceptantów i wydawców kart z Europy, którzy zdecydowali się wdrożyć to rozwiązanie. Obecnie już 40 banków z 18 krajów Europy korzysta z usługi MasterPass. Wśród nich znajdują się m.in. Raiffeisen Polbank (Polska), KBC Bank (Irlandia), Intesa Sanpaolo (Włochy), SEB, Nordea, Swedbank, ICA Banken i Resurs Bank (Szwecja) czy Viseca (Szwajcaria). Na koniec czerwca 2016 r. usługa MasterPass była dostępna już dla 200 milionów konsumentów w 18 krajach Europy. Oznacza to niemal dwukrotny wzrost w porównaniu z końcem pierwszego kwartału tego roku.

Przeczytajcie także: Tak się płaci nowym zegarkiem od Samsunga

MasterPass to cyfrowy portfel, który umożliwia wielokanałową obsługę handlu elektronicznego z wykorzystaniem różnych urządzeń, co ważne pod marką banku-wydawcy. Dzięki dodaniu funkcji płatności cyfrowych wydawcy kart mogą rozbudować swoją ofertę. Mogą również zintegrować z MasterPassem swoje autorskie usługi, np. wyświetlanie salda, powiadomienia o transakcjach czy opcje płacenia punktami, żeby wyróżnić swoją ofertę cyfrowych płatności na rynku. W lipcu MasterCard wprowadził nową generację MasterPassa, wykorzystującą technologię o nazwie tokenizacja.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies