Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci firmowi mBanku zapłacą więcej za niektóre usługi księgowe

Chodzi o usługi mOrganizer finansów i mKsięgowość. Podwyżki nie obejmą cen abonamentów, a usługi dodatkowe

Współpracująca z mBankiem spółka CashDirector poinformowała o zmianie cennika usług księgowych. Oferowane są one klientom mBanku w dwóch formach. Pierwsza to mOrganizer finansów, czyli wsparcie informatyczne dla przedsiębiorców, którzy wolą rozliczać się sami. To m.in. fakturowanie (które jest bezpłatne), InBox – narzędzie do wprowadzania faktur kosztowych do systemu czy e-Segregator pozwalający porządkować dokumenty księgowe.

Wariant Podstawowy mOrganizera finansów nadal kosztować będzie 10 zł miesięcznie (do wszystkich podanych cen należy dodać podatek VAT), Optymalny 45 zł, a Pro 200 zł. Obecnie proponowany jest też pakiet Standard, ale od 1 lutego zniknie z oferty. Użytkownikom zostanie udostępniony wyższy pakiet Optymalny w cenie dotychczasowego pakietu Standard, a więc za 30 zł miesięcznie.

Przeczytajcie także: Credit Agricole włączył biometrię behawioralną

Druga forma to mKsięgowość, która zawiera usługi oferowane w ramach mOrganizera finansów, a dodatkowo przedsiębiorcy mogą korzystać z pełnej obsługi księgowej, m.in. księgowania dokumentów i obsługi kadrowo-płacowej. Tu cena pakietów również się nie zmieni, ale w przypadku firm rozliczających się w formie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu lub karty podatkowej pojawi się nowy pakiet Komfort Plus.

Wzrosną natomiast ceny usług dodatkowych, których nie obejmują wykupione pakiety. Np. za sporządzenie deklaracji VAT R, VAT UE czy NIP-8 od lutego trzeba będzie zapłacić 75 zł od deklaracji. Obecnie to koszt 40 zł (firmy na księdze przychodów i rozchodów, ryczałcie lub karcie podatkowej) i 60 zł w przypadku rozliczania się w oparciu o księgi handlowe. Z kolei sporządzenie dokumentu ZUS DRA zdrożeje o 10 zł, do 50 zł. O tyle samo, i również do 50 zł, wzrośnie opłata za przygotowanie dokumentacji np. do kredytu i za inne prace księgowe (ceny obejmują 15 minut pracy specjalisty).

Przeczytajcie także: Asseco, Samsung i Xtension wprowadzają certyfikowany podpis biometryczny biocertiX

W przypadku obsługi kadrowo-płacowej rozliczenie jednego pracownika zatrudnionego na etacie od 1 lutego kosztować będzie 50 zł (obecnie 40 zł), a zatrudnionego na umowie zlecenie bądź o dzieło 60 zł (obecnie 50 zł). Z kolei cena za przygotowanie takich dokumentów jak ZPA, ZFA, PFRON, PPK czy IWA wzrośnie z 60 do 80 zł.

Usługi księgowe dla klientów biznesowych dostępne są też – w mniejszym lub większym zakresie – w innych bankach. Oferują je m.in. Alior Bank (platforma zafirmowani.pl), ING (ING Księgowość), BNP Paribas (GOKsięgowośc), PKO BP (e-Księgowość), Pekao (Księgowość z Żubrem), Santander (eKsięgowość), Nest Bank (portal Obsługa faktur) czy Millennium (Millennium Księgowość).

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies