Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Koniec Banku Smart i BIZ Banku coraz bliżej. Właściciel obu marek przedstawi plany wobec nich za dwa tygodnie

Tego jaka będzie nowa nazwa banku oraz jak wyglądać będzie jego oferta, dowiemy się być może 6 września. Na ten dzień zaplanowano konferencję prasową związaną z nową strategią instytucji

O tym, że w FM Banku PBP szykują się poważne zmiany, napisał na początku tego tygodnia Dziennik Gazeta Prawna. FM PBP to instytucja, która klientom znana jest bardziej pod dwiema markami handlowymi. To Bank Smart, który ma ofertę dla klientów indywidualnych oraz BIZ Bank, obsługujący klientów firmowych.

Przeczytajcie także: Pocztowy być może będzie zwracać pieniądze klientom

Jednak od ubiegłego roku FM PBP ma nowego właściciela – fundusz AnaCap, oraz nowe władze. Wiceprezesem jest na przykład były szef przejętego niedawno przez Aliora Meritum Banku. Bartosz Chytła, bo o nim mowa, powiedział DGP, że obie marki, a więc Smart i BIZ, znikną z rynku a zastąpi je nowa. Nie zdradził nazwy, jednak niedawno FM PBP zarejestrował w urzędzie patentowym nestBank i nestusBank. Niewykluczone więc, że będzie to jedna z nich.

Przeczytajcie także: Szykują się duże zmiany w BPH

Być może więcej na temat samej nazwy banku, jego nowej oferty oraz strategii będzie można się dowiedzieć już 6 września. Biuro prasowe FM PBP na ten dzień zaprosiło przed chwilą dziennikarzy na konferencję prasową. "Szykują się spore zmiany w FM Banku PBP. Jesienią 2015 roku rozpoczął się nowy rozdział historii banku. Mamy nowego właściciela, nowe władze i nowe pomysły, jak zarządzać instytucją złożoną z BIZ Banku, Banku Smart i FM Banku PBP. Zapraszamy na konferencję prasową, w trakcie której omówimy najważniejsze elementy naszej strategii na najbliższe lata" – napisano w zaproszeniu.

W konferencji, oprócz Bartosza Chytły, udział mają wziąć Benjamin James Hollowood z funduszu AnaCap oraz Maciej Pichlak, dyrektor marketingu w FM PBP.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies