Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
VeloBank, jako ósma instytucja na rynku, wprowadza nową usługę Blika, ułatwiającą płatności online

Mowa o możliwości inicjowania płatności w e-commerce bez konieczności podawania kodu z aplikacji bankowej

Klienci VeloBanku otrzymali komunikat o rozszerzeniu listy usług oferowanych przez tę instytucję przy współpracy z operatorem systemu Blik. Od początku czerwca posiadacze rachunków VeloBanku mogą płacić Blikiem w internecie bez konieczności podawania kodu z aplikacji bankowej, co znacznie przyspiesza cały proces.

Przeczytajcie także: Klienci mBanku przelewy będą potwierdzać kartą płatniczą

Aby skorzystać z nowej opcji, klienci po zrealizowaniu płatności Blikiem w internecie w tradycyjny sposób powinni wybrać opcję: "zapamiętaj sklep lub przeglądarkę w aplikacji VeloBank". Przy kolejnych transakcjach, zamiast wprowadzać kod, wystarczy wybrać opcję "zapłać". To spowoduje wygenerowanie przez aplikację banku komunikatu push, przez który należy zalogować się i potwierdzić operację.

Przeczytajcie także: Zaskakujące zmiany w mWeryfikatorze

VeloBank jest ósmym bankiem na rynku, który wprowadził "blikowe" ułatwienie płatności w e-commerce. Wcześniej już tę popularną usługę można było znaleźć w ofercie takich instytucji jak: Alior, ING, Millennium, mBank, Santander, Pekao i PKO. Warto też w tym miejscu przypomnieć, że ostatni z tych banków poszedł jeszcze dalej i wraz z Allegro wprowadził płatność Blikiem nawet bez autoryzowania jej w bankowości mobilnej. Więcej na ten temat w tekście: Allegro i PKO BP pracują nad nową usługą. Chodzi o płatności Blik bez wpisywania kodu i potwierdzania w aplikacji bankowej.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies