Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Google zapowiada nowości w swoim portfelu cyfrowym. Przy płatności podpowie, której karty użyć, by uzyskać rabat

Podczas płatności system wyświetli na ekranie smartfona czy zegarka informację o tym, jakie zalety ma dana karta. Klientowi łatwiej będzie wybrać, czym zapłacić

W portfelu cyfrowym Google Pay pojawią się nowe funkcje, o czym za pośrednictwem firmowego bloga poinformował operator tej aplikacji. Pierwsza z nich dotyczy bonusów, jakie są powiązane z kartami kredytowymi dodanymi do Google Pay. W tej chwili, jeśli użytkownik portfela dodał do niego więcej niż jedną kartę, może nie wiedzieć lub nie pamiętać, jakie dodatkowe korzyści można uzyskać, jeśli się nimi zapłaci. Chodzi między innymi o rabaty czy programy lojalnościowe.

Przeczytajcie także: Krzysztof Hejduk odchodzi ze spółki Kevin

Google chce to zmienić. Podczas płatności system wyświetli na ekranie smartfona czy zegarka informację o tym, jakie zalety ma dana karta. Klientowi łatwiej będzie wybrać, czym zapłacić. Początkowo będzie to dotyczyć kart z logo American Express i Capital One. W przyszłości proces ten ma jednak uwzględniać także karty innych organizacji.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadzi na rynek nowy terminal

Internetowy gigant chce też uprościć proces uzupełniania danych podczas zakupów i płatności w przeglądarce Chrome lub na Androidzie. System zrobi to automatycznie z wykorzystaniem biometrii – odcisku palca lub skanu twarzy (alternatywą będzie kod PIN). Narzędzie ma działać bez dodatkowych czynności ze strony użytkownika – wyjątek stanowić będą sytuacje, gdy zostaną wykryte anomalie.

Firma Google poinformowała też o rozwijaniu w transakcjach Google Pay online płatności odroczonych. Na razie odbywa się to w Stanach Zjednoczonych, gdzie usługi z zakresu BNPL dotyczą coraz większej liczby stron internetowych i aplikacji sklepowych.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies