Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard uruchomił nowy program wspierający przedsiębiorczość kobiet w Polsce

Uruchomiona właśnie platforma GO Digital ma wspierać przedsiębiorczynie w rozwoju cyfrowym ich firm

W związku z ogłoszeniem startu platformy GO Digital, Mastercard podaje w komunikacie prasowym, że jedna trzecia małych firm w Polsce prowadzona jest przez kobiety. Jednocześnie jednak małe przedsiębiorstwa w naszym kraju należą do jednych z najsłabiej zdigitalizowanych w Unii Europejskiej. Zajmujemy 24. miejsce na 27 państw członkowskich.

Przeczytajcie także: Nowe badanie Mastercard na temat wydatków Polaków

Program GO Digital obejmuje cztery etapy działania: rozpoczyna się od testu poziomującego rozwój cyfrowy każdej firmy. Na podstawie uzyskanego wyniku, przedsiębiorczynie otrzymują rekomendacje i wskazówki dotyczące dalszych kroków. W kolejnym etapie, właścicielki firm zyskują dostęp do wybranych usług wspierających ich firmy, takich jak np. sesje doradcze, czy warsztaty i moduły szkoleniowe online pomagające we wdrożeniu narzędzi cyfrowych.

Mastercard od lat angażuje się w działania mające na celu wspieranie małych firm oraz pobudzanie kobiecej przedsiębiorczości – to dwa obszary, które wyróżniają się ogromnym potencjałem, jednak potrzebują dodatkowej siły napędowej, aby rozwinąć skrzydła – mówi Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.

Przeczytajcie także: mPay wprowadził do oferty kartę debetową Visa

Kobiety, które dołączą do programu GO Digital mają możliwość zastosowania odpowiednich narzędzi cyfrowych w codziennych operacjach biznesowymi. Wsparcie można znaleźć w kilku obszarach, takich jak: finanse, sprzedaż, marketing, HR i well-being, komunikacja, biznes i cyberbezpieczeństwo. – Najcenniejszym aspektem programu jest szansa na nawiązanie osobistych kontaktów z ekspertami oraz dołączenie do wielu grup wsparcia, co pozwoli przedsiębiorczyniom zbudować wartościowe relacje biznesowe oraz dzielić się osobistymi doświadczeniami i praktykami – mówią Emilia Bartosiewicz-Brożyna i Renata Żukowska z Fundacji LBC, liderki projektu i platformy GO Digital.

Program GO Digital jest prowadzony przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive oraz lokalnych partnerów: 180heartbeats w zakresie koncepcji kreatywnej i technicznej oraz Polski Fundusz Rozwoju (PFR) w zakresie metodycznym.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: MASTERCARD

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies