Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy marketplace w Polsce. Latem swoją platformę uruchomi na naszym rynku Kaufland

Kaufland Marketplace działa już w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Latem ruszy w Polsce i Austrii

Kaufland poinformował, że pod koniec lata uruchomi w Polsce swoją platformę marketplace. Firma deklaruje, że na stronie kaufland.pl będzie można znaleźć artykuły z kilku tysięcy kategorii: od elektroniki, przez wyposażenie kuchni, po produkty dla dzieci, ubrania i sprzęt sportowy. Podmiot otwiera się też na innych sprzedawców.

Przeczytajcie także: Pekao wprowadza skarbonki dla dorosłych

Zewnętrzni sprzedawcy będą za pośrednictwem Kaufland Marketplace oferować produkty we własnym imieniu. Klient otrzyma na stronie informacje o danym artykule, ale też o oferującym go podmiocie. System płatności ma być rozbudowany, do dyspozycji konsumentów będą karty, Blik, przelew, ale mowa jest też np. o ratach. Kaufland przekonuje, że jedna rejestracja w serwisie da dostęp do wszystkich rynków, na których działa marketplace.

Obecnie ów projekt e-commerce jest rozwijany w trzech krajach: Niemczech, Czechach i na Słowacji. Latem pojawi się nie tylko w Polsce, ale też w Austrii. Co ciekawe, w tym ostatnim kraju firma nie prowadzi handlu stacjonarnego. Łącznie w tych pięciu krajach sprzedawcy mają zyskać dostęp do ponad 80 mln klientów online. Kaufland podaje, że oferty, zamówienia oraz dane produktowe są zarządzane za pośrednictwem centralnego portalu sprzedawcy, który może być obsługiwany ręcznie lub automatycznie.

Przeczytajcie także: Worldline i Credit Agricole przedstawiają CAWL

Firma podaje też, że zapewnia usługi dodatkowe, w tym Fulfilment by Kaufland. Sprawia ona, że Kaufland przejmuje kompletację, pakowanie i wysyłkę zamówień bezpośrednio do klienta, a także oferuje odpowiednią obsługę posprzedażową dla tych produktów. Podmiot zapewnia też tłumaczenia informacji o ofercie, przetwarzanie płatności w lokalnej walucie czy rozwiązania marketingowe w poszczególnych krajach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies