Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polska Bezgotówkowa startuje z nową kampanią reklamową. Będzie promować terminale płatnicze

Bohaterami spotów są prawdziwi przedsiębiorcy, którzy korzystają z terminali przekazanych przez fundację

Polska Bezgotówkowa ruszyła z kolejną kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Ma ona informować o korzyściach wynikających z przystąpienia do programu fundacji. Działania marketingowe będą prowadzone w telewizji, radio oraz w internecie.

Przeczytajcie także: Aplikacja Pacific zmieniła się w Cashbene

Instytucja realizując kampanię chce przekazać, że biznes, nawet ten mały, może się szybciej rozwijać przy wykorzystaniu nowoczesnych usług płatności. W spocie reklamowym udział wzięli prawdziwi przedsiębiorcy, uczestnicy programu, którzy korzystają z terminali przekazanych przez fundację.

Przeczytajcie także: KNF podejrzewa manipulację kursem mPay

Materiał reklamowy będzie emitowany do końca kwietnia w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN) oraz w kanałach o mniejszym zasięgu (m.in. TV4, TV Puls, TV6, Kino Polska, Discovery, TVN24, TTV). Zaplanowano też emisje na dwóch platformach VoD: player.pl oraz polsatbox.pl. Z kolei kampania radiowa ma być realizowana w stacjach RMF FM, Radio Zet, RMF Classic, RMF MAXXX, Meloradio, Plus, Radio Złote Przeboje oraz wybranych radiostacjach lokalnych. W internecie zdecydowano się na różne formy reklamowe, zarówno na stronach branżowych, jak i wielotematycznych portalach.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies