Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w Twisto. Część klientów nie może skorzystać z opcji "Podziel na trzy"

Twisto potwierdza informację czytelnika i zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu

Jeden z czytelników cashless.pl doniósł o kłopotach w korzystaniu z usług Twisto. Jak przekazał, nie ma obecnie możliwości skorzystania opcji "Podziel na trzy", a więc funkcji rozdzielenia zobowiązania na raty. Z informacji, jakie uzyskał na czacie dla klientów, wynika, że nie jest to jednostkowy problem, a fintech nie jest w stanie na razie stwierdzić, kiedy awaria zostanie usunięta.

Przeczytajcie także: Ewelina Orzechowska u sterów polskiego Twisto

Zapytane przez serwis cashless.pl Twisto potwierdza, że zidentyfikowało taki incydent. Jak jednak podkreśla, dotyczy on jedynie części klientów. – Jesteśmy w trakcie rozwiązanie tego problemu przez dział IT. Klienci, których to dotyczy, proszeni są o kontakt bezpośredni z naszą infolinią – przekazała Ewelina Orzechowska, stojąca na czele polskiego oddziału Twisto.

Przeczytajcie także: PayPo podnosi limit na płatności odroczone

Według deklaracji Twisto trudności występują jedynie przy próbie skorzystania z płatności ratalnej. Pozostałe usługi mają działać poprawnie.

"Podziel na trzy" to rozwiązanie, w ramach którego klienci, w wybranych sklepach, mogą rozłożyć płatność na trzy raty, bez dodatkowych kosztów. Podczas finalizacji zakupów klient zapłaci pierwszą ratę, pozostałe dwie raty będzie mógł spłacić w ciągu kolejnych dwóch miesięcy.

Przy okazji warto przypomnieć, że dobrze znany w Polsce czeski fintech, specjalizujący się w płatnościach odroczonych, od zeszłego roku ma nowego właściciela. Jest nim turecka firma Param.

AKTUALIZACJA

Przedstawicielka Twisto przekazała serwisowi cashless.pl, że problem już został naprawiony.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies