Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allianz Trade Pay to nowe narzędzie dla e-commerce. Łączy w sobie m.in. usługi kredytu kupieckiego czy odroczonych płatności

Dostawcą rozwiązania przeznaczonego dla sklepów działających na rynku B2B jest firma Allianz Trade

Specjalizujący się w ubezpieczeniach kredytu kupieckiego Allianz Trade poinformował o uruchomieniu Allianz Trade Pay. To rozwiązanie płatnicze uzupełnione o szereg usług kierowanych do podmiotów zajmujących się sprzedażą przez internet w modelu B2B (do klientów firmowych) – od ubezpieczenia kredytu, przez natychmiastowe finansowanie, aż po procesy KYB (know your business, czyli ustalanie i potwierdzanie informacji o klientach) i ochronę na wypadek oszustw.

Przeczytajcie także: VeloBank wprowadza Blika Płacę Później

W skład zestawu narzędzi i usług dostępnych w ramach Allianz Trade Pay wchodzi oczywiście ubezpieczenie kredytu w handlu elektronicznym, dzięki któremu przedsiębiorcy mogą wyznaczyć dalszy termin płatności swoim kontrahentom przy jednoczesnej ochronie przed ryzykiem braku płatności. Użytkownicy mogą także skorzystać z rozwiązania do natychmiastowego finansowania operacji krajowych i międzynarodowych, dostarczanego przez Allianz Trade we współpracy z partnerami oferującymi płatności odroczone B2B. Gdy ktoś kupuje online, e-sprzedawca od razu otrzymuje zapłatę, podczas gdy dostawca płatności odroczonej BNPL będzie dochodził płatności od kupującego. W przypadku niezdolności do zapłaty, Allianz Trade zapewnia ochronę ubezpieczeniową partnerowi dostarczającemu rozwiązania płatności odroczonych BNPL.

Dodatkowo udostępniono także usługę onboardingu (rejestracji) kupujących, która wspiera e-sprzedawców w sprawdzeniu tożsamości kupującego za pomocą otwartej bankowości oraz bazy danych Allianz Trade, zawierającej informacje finansowe, handlowe i strategiczne od ponad 83 mln firm z całego świata.

Przeczytajcie także: Viva.com z ofertą pożyczek pod obrót z terminala

Uzupełnieniem tej oferty jest zaś ubezpieczenie obejmujące ryzyko oszustwa. Ta usługa pozwala zabezpieczyć przedsiębiorców przed stratami finansowymi spowodowanymi kradzieżą tożsamości przez podszywających się pod legalne firmy i prowadzących sklepy online.

Jak zapewnia Allianz Trade, wszystkie opisane powyżej rozwiązania są łatwe w konfiguracji. Aby z nich skorzystać, firmy korzystające z CMS będą musiały po prostu dodać wtyczkę do kodu źródłowego swojej platformy e-commerce B2B, umożliwiając działanie rozwiązań.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies