Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowym MasterPassem będziecie mogli zapłacić w internecie, w aplikacji mobilnej i w sklepie stacjonarnym

Rozwiązanie udostępnią najpierw wydawcy kart ze Stanów Zjednoczonych

Już nie będzie się pisać MasterCard, tylko Mastercard. Firma zmienia swoje logo, aby - jak to sformułowano w komunikacie prasowym - odzwierciedlić gotowość na cyfrową transformację. Jej wyrazem mają być zmiany na rynku płatności prowadzące do tego, że transakcje stają się coraz prostsze. Nowe logo będzie stosowane we wszystkich materiałach organizacji od jesieni tego roku.



Natomiast już w lipcu pojawi się nowa generacja portfela MasterPass. Umożliwi on dokonywanie płatności za pomocą dowolnego urządzenia i w dowolnym miejscu - przez internet w sklepach, które umożliwiają tę formę płatności, w aplikacjach mobilnych sprzedawców i dostawców usług oraz zbliżeniowo w tradycyjnych sklepach stacjonarnych.

Przeczytajcie także: Przelewy z karty na kartę już możliwe

Początkowa nowe rozwiązanie będzie dostępne dla użytkowników smartfonów z systemem operacyjnym Android w Stanach Zjednoczonych. Jeszcze w tym roku otrzymają go też pierwsze banki z Europy. Nie wiadomo czy, a jeżeli tak to konkretnie kiedy, znajdą się wśród nich instytucje z Polski.



Z informacji opublikowanej dziś przez MasterCarda wynika, że banki posiadające już dziś aplikacje mobilne, będą mogły zintegrować z nimi nowego MasterPassa. Bardzo mnie interesuje, jak ten proces będzie przebiegał na polskim rynku, gdzie część banków albo już wdrożyła albo jest mocno zaawansowana w pracach nad wdrożeniem mobilnych płatności zbliżeniowych w technologii HCE. Czy dostrzegą wartość w integracji z MasterPassem?

Przeczytajcie także: Nie musicie płacić za opaskę z Opener'a

W tym miejscu warto wspomnieć, że na jesień wdrożenie w Polsce swojego narzędzia do płatności w środowisku e-commerce, czyli rozwiązania o nazwie Checkout, zapowiedziała Visa. Co ciekawe, organizacja ta także niedawno zmieniła swoje logo pozbywając się z niego żółtej wstawki.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies