Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mOferta. Tak może nazywać się nowa platforma e-commerce budowana przez mBank

Projekt ma być rozwinięciem funkcjonujących od wielu lat mOkazji i ma wykuć mBankowi miejsce na rynku e-commerce

Kilka dni temu w Biuletynie Urzędu Patentowego pojawiła się informacja o zastrzeżeniu przez mBank nazwy mOferta. Z informacji przekazanych serwisowi cashless.pl przez biuro prasowe instytucji wynika, że jest to jedna z kilku, rozważanych przez bank nazw dla nowej platformy z obszaru e-commerce. W najbliższym czasie ma ona zastąpić funkcjonujące od kilku lat mOkazje. Inna z rozważanych dla nowej platformy nazw to opisywane już w serwisie cashless.pl mZakupy.

Przeczytajcie także: mBank pracuje nad uruchomieniem platformy e-commerce

Wzmocnienie obecności w e-commerce to jeden z filarów strategii banku na lata 2021-2025. Już przy jej ogłaszaniu mBank deklarował, że planuje zwiększać swój udział w obsłudze e-commerce, stawiając na wsparcie internetowych sprzedawców, zarówno w bankowości detalicznej, jak i korporacyjnej (segment MŚP). Zapowiadał, że sprzedających i kupujących będzie obsługiwać m.in. dzięki znanym już narzędziom: bramce płatności Paynow oraz mOkazjom, które mają się zmienić w platformę e-commerce.

Przeczytajcie także: W Warszawie będzie więcej aplikacji do parkowania

mBank jest jednym z kilku banków, które w ostatnim czasie postanowiły upomnieć się o rynek e-commerce. Pierwszym z nich był – wydaje się – ING, który wprowadził na rynek bramkę płatniczą imoje. mBank poszedł jego śladem, rozwijając podobny projekt Paynow. Instytucje te znalazły już naśladowców wśród takich banków jak BNP Paribas czy Nest. W e-commerce inwestuje także VeloBank, który uruchomił platformę VeloMarket. Czym będzie mOferta, ewentualnie mZakupy? Twórcy tej koncepcji na razie nie zdradzają szczegółów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies