Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Uniqa wchodzi do RTV Euro AGD. Zaoferuje ubezpieczenia sprzętu w formule all risk

Polisa zapewnia ochronę na wypadek awarii sprzętu, nieumyślnego uszkodzenia czy kradzieży

Uniqa nawiązała współpracę z właścicielem sieci RTV Euro AGD. W jej ramach zaoferuje ubezpieczenia sprzętu kupowanego w salonach tej sieci oraz na euro.com.pl.

Przeczytajcie także: Uniqa wprowadza polisę Supertravel

Ubezpieczyciel zaproponuje uzupełnienie gwarancji producenta o dodatkową ochronę, obejmującą awarię sprzętu, nieumyślne uszkodzenie, kradzież z włamaniem oraz rabunek. Ubezpieczenie można dokupić do sprzętów RTV, artykułów gospodarstwa domowego, ale też dronów czy urządzeń transportu osobistego (np. hulajnóg elektrycznych). Uniqa deklaruje, że zakres ubezpieczenia jest szeroki – ochrona świadczona jest w modelu all risk, a więc wszystkich ryzyk, z wyjątkiem jasno określonych wyłączeń, jak np. celowe uszkodzenie.

W przypadku większości sprzętów przy płatności jednorazowej za ubezpieczenie klient może wybrać wariant ochrony w zależności od zakupionego sprzętu na okres 3 lub 5 lat ochrony. Z kolei ekrany smartfonów i tabletów można ubezpieczyć na rok lub dwa lata.

Po wystąpieniu szkody, jej likwidację przeprowadzi startup Innse. Podmiot specjalizuje się we współpracy z ubezpieczycielami, którym dostarcza platformę do zarządzania procesem likwidacji szkód, naprawy sprzętu, obsługi klienta, rozliczeń, płatności oraz raportowania.

Przeczytajcie także: Colonnade idzie w embedded insurance

Współpraca z największymi sieciami sprzedającymi elektronikę i artykuły gospodarstwa domowego jest dla ubezpieczycieli mających apetyt na embedded insurance (ubezpieczenia wbudowane) łakomym kąskiem. Ze względu na skalę działalności partnera ubezpieczyciel zyskuje bowiem dostęp do bardzo szerokiego grona klientów. Często natomiast tego typu kontrakty są okupione bardzo wysokimi prowizjami dla sklepów, co odbija się negatywnie na wysokości składki lub zakresie ochrony. Przedstawiciele rynku deklarują jednak, że w ostatnim czasie – m.in. dzięki działaniom KNF – udało się wprowadzić zdrowsze warunki współpracy. Spodziewać się można, że jeszcze mocniej sektor ten ureguluje Rekomendacja dystrybucyjna, którą zmierza wydać KNF.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies