Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Visa doradzi w zakresie sztucznej inteligencji. Z jej pomocą firmy mają zwiększać innowacyjność

Nowe usługi będą oferowane przez komórkę Visa Consulting & Analytics, w której pracuje ponad 1 tys. osób

Visa poinformowała o rozszerzeniu swoich usług doradczych o kompetencje z zakresu sztucznej inteligencji. Klienci firmy mogą liczyć m.in. na analizy i rekomendacje, z pomocą których lepiej wykorzystają potencjał drzemiący w SI. Ma się to przełożyć na wzrost innowacyjności oraz zapoczątkować nowy rozdział w sektorze handlu.

Przeczytajcie także: Fundusz Advent International przejmuje fintech myPOS

Amerykańska korporacja przekonuje, że zajmuje się tym zagadnieniem od trzech dekad, a w ciągu ostatnich 10 lat zainwestowała w ten segment 3 miliardy dolarów. Dzięki temu firma miała poprawić bezpieczeństwo i efektywność przepływu pieniędzy. Szymon Staśczak, dyrektor Visy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zapewnia, że SI jest i będzie wykorzystywana w rozwoju i transformowaniu biznesów partnerów, np. z zakresie zarządzania ryzykiem.

Przeczytajcie także: Digital Care Insurance jednak nie wystartuje

Nowa usługa będzie oferowana przez Visa Consulting & Analytics, czyli dział zajmujący się doradztwem w zakresie rozwoju biznesu klientów. W ramach tej struktury działa przeszło 1 tys. konsultantów czy analityków danych w aż 75 biurach na całym świecie. VCA oferuje kompleksowy zakres rozwiązań: od wstępnej koncepcji i planowania, przez analizę korzyści, po wsparcie we wdrożeniu.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies