Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Coraz więcej Tap to pay w Holandii. Usługę Apple oferują Revolut oraz Viva Wallet

Narzędzie amerykańskiej firmy udostępniły na holenderskim rynku cztery firmy. W kolejce czekają jeszcze Rabobank, Zettle, Worldline, Pay.nl, Klearly oraz Stripe

Zwiększa się dostępność usługi Tap to pay oferowanej przez Apple w Holandii. W sierpniu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o pojawieniu się tego rozwiązania we wspomnianym kraju i wówczas sprzedawcom oraz usługodawcom oferowały je Adyen oraz SumUp. Teraz do tego grona dołączyły Revolut i Viva Wallet.

Przeczytajcie także: Za pomocą Hyundai Pay kierowcy zapłacą za parking

Narzędzie Tap to pay pozwala zamienić iPhone’a w terminal płatniczy. Wystarczy, że sprzedawca uruchomi aplikację na swoim smartfonie, wpisze kwotę transakcji i zaprezentuje ją klientowi, który zbliży do urządzenia sprzedawcy swoją kartę, smartfon czy zegarek z opcją płatności zbliżeniowych. Co istotne, na sprzęcie z logo nadgryzionego jabłka przyjmowane są płatności nie tylko urządzeniami tej firmy, ale też plastikowymi kartami płatniczymi czy konkurencyjnymi portfelami cyfrowymi, np. Google Pay.

Usługa Tap to pay pojawiła się najpierw w USA (przeszło rok temu), a potem wdrożono ją w Australii oraz na Tajwanie. W połowie lipca mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że innowacja zawitała na brytyjski rynek, a po kilku tygodniach do wspomnianej już Holandii. W tej ostatniej narzędzie mają jeszcze zaoferować Rabobank, Zettle, Worldline, Pay.nl, Klearly oraz Stripe.

Przeczytajcie także: Revolut wystartował z pierwszą kampanią w polskiej telewizji

Niedawno okazało się, że Apple zyskało kolejnego dużego partnera w usłudze Tap to pay. Mowa o J.P. Morgan, czyli jednym z największych banków świata. Początkowo współpraca ma dotyczyć wyłącznie rynku amerykańskiego i w pierwszej kolejności obejmie sieć sklepów Sephora. Warto jednak dodać, że instytucja ta jest dużym udziałowcem greckiego fintechu Viva Wallet: wedle doniesień za ok. 800 mln dolarów przejęła 48,5 proc. europejskiej firmy.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies