Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut wystartował z pierwszą kampanią w polskiej telewizji. Z jej pomocą chce przekroczyć ważny próg na naszym rynku

Spoty będą emitowane do 31 października w stacjach TVN i Polsat

Revolut wystartował z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji. Do 31 października widzowie stacji TVN i Polsat będą mogli zobaczyć kilkunastosekundowe spoty prezentujące różne usługi brytyjskiego fintechu. Kampania pod hasłem #YourWayIn (Twoje zaproszenie do Revoluta) będzie też realizowana w sieci, na platformach YouTube oraz Facebook.

Przeczytajcie także: W ciągu roku banki zwiększyły liczbę klientów mobilnych o 2,6 mln

Firma chce z pomocą reklam telewizyjnych dotrzeć przede wszystkim do osób, które jeszcze nie słyszały o Revolucie. Jednocześnie celem jest pokazanie klientom, którzy korzystają z kart fintechu w podróży, że do ich dyspozycji są też inne narzędzia, np. inwestycyjne. Te działania mają sprawić, że liczba polskich klientów fintechu przekroczy próg 3 mln. Polska to obecnie trzeci największy rynek Revoluta na świecie. W maju fintech raportował ok. 2,5 mln polskich użytkowników swojej aplikacji.

W swoich spotach Revolut chce pokazać, że jego rozwiązania sprawdzają się podczas podróży, ale skorzystają z nich także osoby pracujące poza granicami swojego kraju (szybkie i darmowe przelewy do bliskich), do tego dostępne są narzędzia inwestycyjne, konta współdzielone i rachunki dla dzieci. Warto zauważyć, że te same spoty zobaczą w telewizji widzowie w kilku innych europejskich krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji czy Szwecji. Do każdego rynku dopasowano właściwą wersję językową.

Przeczytajcie także: Uniqa wprowadza minicasco

Revolut pochwalił się też, że z jego usług globalnie korzysta już ponad 30 mln klientów. Miesięcznie do tego grona dołącza milion nowych, z czego w Polsce ok. 100 tys. Fintechowy brytyjski bank podał także, że ponad 900 tys. klientów z Polski korzystało za granicą z kart Revoluta od maja do sierpnia br. Wydali ponad 2 mld zł.

Spot reklamowy znajdziecie pod tym adresem.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies