Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut wystartował z pierwszą kampanią w polskiej telewizji. Z jej pomocą chce przekroczyć ważny próg na naszym rynku

Spoty będą emitowane do 31 października w stacjach TVN i Polsat

Revolut wystartował z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji. Do 31 października widzowie stacji TVN i Polsat będą mogli zobaczyć kilkunastosekundowe spoty prezentujące różne usługi brytyjskiego fintechu. Kampania pod hasłem #YourWayIn (Twoje zaproszenie do Revoluta) będzie też realizowana w sieci, na platformach YouTube oraz Facebook.

Przeczytajcie także: W ciągu roku banki zwiększyły liczbę klientów mobilnych o 2,6 mln

Firma chce z pomocą reklam telewizyjnych dotrzeć przede wszystkim do osób, które jeszcze nie słyszały o Revolucie. Jednocześnie celem jest pokazanie klientom, którzy korzystają z kart fintechu w podróży, że do ich dyspozycji są też inne narzędzia, np. inwestycyjne. Te działania mają sprawić, że liczba polskich klientów fintechu przekroczy próg 3 mln. Polska to obecnie trzeci największy rynek Revoluta na świecie. W maju fintech raportował ok. 2,5 mln polskich użytkowników swojej aplikacji.

W swoich spotach Revolut chce pokazać, że jego rozwiązania sprawdzają się podczas podróży, ale skorzystają z nich także osoby pracujące poza granicami swojego kraju (szybkie i darmowe przelewy do bliskich), do tego dostępne są narzędzia inwestycyjne, konta współdzielone i rachunki dla dzieci. Warto zauważyć, że te same spoty zobaczą w telewizji widzowie w kilku innych europejskich krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji czy Szwecji. Do każdego rynku dopasowano właściwą wersję językową.

Przeczytajcie także: Uniqa wprowadza minicasco

Revolut pochwalił się też, że z jego usług globalnie korzysta już ponad 30 mln klientów. Miesięcznie do tego grona dołącza milion nowych, z czego w Polsce ok. 100 tys. Fintechowy brytyjski bank podał także, że ponad 900 tys. klientów z Polski korzystało za granicą z kart Revoluta od maja do sierpnia br. Wydali ponad 2 mld zł.

Spot reklamowy znajdziecie pod tym adresem.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies