Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Visa pozyskała nie lada ambasadorkę. Do Team Visa dołączyła Iga Świątek

Iga Świątek ma być cennym wzmocnieniem dla Team Visa – jako postać popularna zarówno w Polsce, jak i ciesząca się dużym uznaniem za granicą

Iga Świątek została ambasadorką marki Visa. Nowy sponsor zaprosił najlepszą polską tenisistkę do Team Visa, czyli grona wspieranych przez siebie sportowców z całego świata. Organizacja płatnicza postrzega Świątek jako cenne wzmocnienie grupy swoich ambasadorów – z uwagi na dużą liczbę fanów tenisistki w naszym kraju, ale też jej rosnącą popularność na świecie.

Przeczytajcie także: Aplikacje odpowiadają za prawie połowę płatności za postój w Warszawie

Współpraca między mistrzynią a Visą zakłada oczywiście wsparcie finansowe tenisistki, które ma pomóc zadbać o jej rozwój osobisty i finansowy. Ale – jak podkreśla organizacja płatnicza – Team Visa daje również przestrzeń do działalności charytatywnej, narzędzia z zakresu wiedzy finansowej oraz zasoby pozwalające sportowcom zachować dobrą kondycję fizyczną i psychiczną.

Team Visa powstał w 2000 roku i od tego czasu udzielił wsparcia ponad 600 sportowcom. Szczególną atencją objął europejskie sportsmenki trenujące piłkę nożną, a wśród nich Polkę Ewę Pajor. Obecnie pod swoje skrzydła przygarnia sportowców przygotowujących się do rywalizacji w ramach Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu.

Przeczytajcie także: Przybyło bankomatów

Iga Świątek jest na pierwszym miejscu w rankingu WTA i ma na koncie cztery wygrane w turniejach wielkoszlemowych. Pierwszy tytuł wielkoszlemowy zdobyła już w wieku 19 lat, jest także najmłodszą kobietą, która dotarła do finału French Open.

Sukcesy na międzynarodowej arenie czynią ze Świątek atrakcyjną partnerkę dla sponsorów. Współpracuje z gronem marek, a jej głównym sponsorem jest PZU, którego logo nosi na swoich strojach sportowych. Ubezpieczyciel oszacował, że w samym 2022 r. współpraca z pierwszą rakietą świata przyniosła mu przeszło 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego. Dotychczasowa umowa sponsorska z ubezpieczycielem wygaśnie jednak z końcem tego roku.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: VISA

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies