Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Aplikacja mobilna wszystko.pl ma się pojawić jesienią. Co jeszcze zapowiada szefowa platformy e-commerce?

W najbliższych kwartałach operator serwisu nie wprowadzi prowizji od sprzedaży. Będzie zarabiał na narzędziach do marketingu

Aplikacja mobilna platformy wszystko.pl powinna być uruchomiona na przełomie III i IV kwartału, o czym serwis PAP Biznes poinformowała Mariola Barzyk-Libura, dyrektor serwisu e-commerce należącego do Comarchu. Na jesień planowana jest też kampania marketingowa nowego gracza na rynku handlu online. Początkowo będzie się ona odbywać w internecie, potem także w tradycyjnych mediach.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia komunikacyjne już w aplikacji Revoluta

Na temat wszystko.pl mogliście niejednokrotnie przeczytać w serwisie cashless.pl jeszcze przed startem serwisu, do którego doszło 29 czerwca. To marketplace, na którym obecnie zarejestrowanych jest 17,5 tys. sprzedawców. Comarch informował już, że nie zamierza uruchamiać na platformie własnego sklepu i tym samym stawać się konkurencją dla sprzedawców (zarzuty tego typu są stawiane Allegro).

Mariola Barzyk-Libura potwierdziła też, że w najbliższych kwartałach nie ma planów wprowadzania prowizji od sprzedaży. Z czasem należy się ich spodziewać, ale wedle zapowiedzi, mają być niższe niż u konkurencji. Na czym zatem chce początkowo zarabiać Comarch? Na narzędziach marketingowych, które w przyszłym roku będą udostępniane sprzedawcom. Jeszcze w tym roku należy się spodziewać rozwinięcia wyszukiwarki o algorytmy sztucznej inteligencji.

Przeczytajcie także: Aplikacja DotBee z kolejnymi cyfrowymi asystentami

Dyrektorka wszystko.pl poinformowała też, że obecnie przy tym projekcie pracuje kilkadziesiąt osób, wykorzystywane są też zasoby Comarchu i prowadzona jest rekrutacja. W planach są m.in. stworzenie programu lojalnościowego oraz zapewnienie logistyki dostaw do klientów. Teraz odpowiadają za nią sami sprzedawcy, ale operator platformy prowadzi w tej kwestii rozmowy z firmami z sektora.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies