Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Santander wprowadza Kartę Dopasowaną dla dzieci w wieku 7-12 lat. Można ją zamawiać do już istniejących i nowych kont

Karta może nosić logo Visy lub Mastercarda

Santander wprowadził do swojej oferty kartę płatniczą dla dzieci, kierowaną do klientów banku mających między 7 a 12 lat. Plastik może nosić logo Visy lub Mastercarda.

Przeczytajcie także: PayAppka będzie miała nowego operatora

Karta Dopasowana wydawana jest bezpłatnie i można ją zamówić do już istniejącego konta dziecka lub przy okazji otwierania takiego rachunku. Widnieją na niej dane dziecka, które jest właścicielem konta. Grafika na karcie przedstawia maskotkę o imieniu Santek. A karta prezentuje się tak:


Dziecko może płacić kartą za drobne, bieżące wydatki w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych oraz wypłacać gotówkę z bankomatu. Nie można z niej jednak korzystać w internecie. Dla bezpieczeństwa limity płatności i wypłat z bankomatu ustalono na 50 zł – rodzic może zdecydować o ich zwiększeniu do maksymalnie 100 zł.

Przeczytajcie także: Who is who w polskiej branży płatniczej

Karta wydawana jest do konta Santandera dla najmłodszych, do którego rodzice mają dostęp po przełączeniu się na profil dziecka w swoim serwisie transakcyjnym. Sprawdzą tam saldo i historię konta, w tym transakcje kartą.

Bank podaje, że prowadzi obecnie 48 tys. rachunków dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat. Z kolei jeszcze młodszych klientów ma kolejne 35 tys.

Santander jest kolejną instytucją, która zdecydowała się wydawać karty dzieciom poniżej 13 r.ż. Takie plastiki mają w swojej ofercie m.in. PKO BP, Pekao, Millennium, mBank czy ING. Część z nich oferuje najmłodszym także specjalnie dostosowaną do ich wieku aplikację mobilną do zarządzania swoim kontem.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies