Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Marketplace Erli uruchamia aplikację mobilną. Klienci mogą liczyć m.in. na darmową dostawę oraz bony rabatowe

Użytkownicy aplikacji skorzystają też z cen niższych niż w przeglądarkowej wersji serwisu

Operator platformy e-commerce Erli udostępnił klientom aplikację zakupową, którą można znaleźć w sklepach Google Play oraz App Store. Wywodząca się z Poznania spółka chce z nią dotrzeć do kilku milionów klientów, a docelowo osiągnąć drugą pozycję na rynku handlu internetowego w Polsce (za Allegro).

Przeczytajcie także: Aplikacja mObywatel będzie szybko ewoluować

Erli to marketplace, na którym znaleźć można m.in. produkty z kategorii dom i ogród, motoryzacja, elektronika, moda, dziecko czy uroda. Firma podaje, że korzysta z niej ponad 18 tys. sklepów, a na ofertę składa się przeszło 15 mln produktów. Na koniec czerwca br. w serwisie zarejestrowanych było ponoć ponad dwa mln klientów.

Do przeglądarkowej wersji serwisu dodano teraz apkę. Do korzystania z niej zachęcić ma szereg bonusów. Pierwszym jest gwarancja darmowej dostawy przez rok, o ile rachunek będzie opiewał na minimum 79 zł (poza aplikacją usługa też jest dostępna, ale rocznie trzeba za nią zapłacić 59 zł). Klient, który zrobi zakupy w aplikacji, otrzyma też 50 zł w formie kuponu rabatowego na następne zakupy.

Przeczytajcie także: Terminal aplikacyjny Apple zwiększa zasięg w Europie

Konsumentów mają też przyciągać do aplikacji ceny niższe niż w przeglądarkowej wersji serwisu. Odbywa się to w ramach programu MobileGo. Adam Ciesielczyk, założyciel i prezes Erli, wyjaśnia, że opiera się on na zasadach solidarności: koszt obniżki pokrywają wspólnie operator platformy i sprzedawca. Od połowy sierpnia ruszą z kolei oferty "Najtaniej z Erli" – wybrane produkty mają być w najniższych cenach na rynku. Do końca roku firma planuje także start programu lojalnościowego.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies