Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nie tylko mBank. Okolicznościowe karty na festiwal muzyczny przygotował też ING

Siedem nowych plastików stworzono z myślą o uczestnikach imprezy FEST Festival

Od 9 do 13 sierpnia w Parku Śląskim w Chorzowie odbędzie się FEST Festival, którego partnerem po raz drugi został ING. Z tej okazji bank przygotował m.in. limitowaną linię kart płatniczych. Składa się na nią siedem plastików w barwach nawiązujących do klimatu festiwalu muzycznego. Zamówione karty będą wysyłane do 30 września.

Przeczytajcie także: Amazon upowszechnia płacenie dłonią

Instytucja wyjaśnia w swoim komunikacie, że festiwalowe karty można wybierać online w galerii Moja Karta ING. Plastik standardowo kosztuje 15 zł, ale jest darmowy dla posiadaczy kont Direct i Mobi w wieku 13-26 lat składających pierwsze zamówienie. ING zwraca uwagę, że FESTowe karty są dostępne wyłącznie dla jego klientów i jednocześnie zachęca do otwarcia rachunku, kusząc bonusami finansowymi. Np. osoby w wieku od 18 do 26 lat mogą zyskać w promocjach 300 zł, z czego 120 zł klient otrzyma za samo założenie rachunku Mobi i wykonanie przynajmniej 10 transakcji bezgotówkowych. Więcej na ten temat przeczytacie na stronie banku.

ING zaznacza też, że na festiwalu będzie można płacić wyłącznie bezgotówkowo, a udział w imprezie ma ułatwić niezbędnik festiwalowicza w aplikacji Moje ING. Składają się na niego m.in. kody rabatowe do sklepów z odzieżą czy zniżki na transport i możliwość zakupienia biletów komunikacji miejskiej bezpośrednio w apce.

Przeczytajcie także: Millennium wprowadza nowości do aplikacji dla firm

Warto przypomnieć, że okolicznościowe karty przygotowuje też mBank. W jego ofercie od kilku lat pojawia się karta nawiązująca do festiwalu Pol’and’Rock i co roku za grafikę widniejącą na tym produkcie odpowiada Jurek Owsiak. Bank stworzył też kartę dla festiwalu filmowego Nowe Horyzonty. Plastik nosi logo Visy, a uczestnicy festiwalu mogą dzięki niemu liczyć na dodatkowe benefity: możliwość wcześniejszej rezerwacji miejsc na seans filmowy czy zniżki na zakupy gadżetów festiwalowych.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies