Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Usługa Visa Mobile bardziej dostępna. Pojawiła się w aplikacji SGB Mobile

Visa Mobile ułatwia płatności za zakupy internetowe i zwiększa ich bezpieczeństwo

Klienci banków spółdzielczych SGB mogą już korzystać z Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile. Narzędzie pozwala bezpiecznie płacić kartami z logo amerykańskiej organizacji w wybranych sklepach internetowych. Na razie usługa dostępna jest jedynie w Polsce.

Przeczytajcie także: Startuje PlentiPartners

Visa Mobile sprawia, że klient e-commerce nie musi podczas płatności podawać numeru swojej karty, daty jej ważności i kodu CVV2. Wystarczy numer telefonu przypisany do karty zarejestrowanej wcześniej we wspomnianej usłudze, by podczas zakupów potwierdzić PIN-em płatność w aplikacji SGB Mobile lub aplikacji Visa Mobile.

O wdrożeniu Visa Mobile przez spółdzielczą grupę SGB serwis cashless.pl informował już rok temu. Od tego czasu klienci banku mogą już korzystać z tego rozwiązania płatniczego. Do tej pory jednak odbywało się to za pośrednictwem aplikacji Visa Mobile – teraz mogą autoryzować transakcje bezpośrednio w SGB Mobile.

Przeczytajcie także: Plus poszerza ofertę o softposa

Usługa Visy wcześniej pojawiła się w Nest Banku – klientom udostępniono ją w maju 2022 roku, a o rozpoczęciu pilotażu narzędzia wiadomo było jeszcze we wrześniu 2021 roku. Rozwiązanie ma być powszechne – Visa stara się, by mógł ją zaoferować każdy wydawca kart współpracujący z tą organizacją płatniczą. Visa Mobile dostępna jest także w aplikacji ING.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies