Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
CUK wyposaża agentów w narzędzia do sprzedaży online. Umożliwia im m.in. tworzenie personalizowanych linków do zakupu

CUK wprowadził szereg rozwiązań pod parasolem CUK Direct dla Agenta

Multiagencja CUK Ubezpieczenia poinformowała o wdrożeniu rozwiązania CUK Direct dla Agenta. Narzędzie ma pomóc agentom w sprzedaży online. Jak zwracają uwagę przedstawiciele multiagencji, klienci coraz częściej szukają połączenia profesjonalnego doradztwa z możliwością samodzielnego zakupu polisy po konsultacji z ekspertem. W tym celu multiagencja przygotowała szereg rozwiązań, które mają umożliwić agentom efektywne wykorzystanie potencjału obsługi zdalnej.

Przeczytajcie także: Warta wchodzi w telematykę

Jednym z nich jest indywidualna strona internetowa agenta, agregująca przypisane do niego linki do produktów ubezpieczeniowych. Umieszczanie tych linków w sieciach społecznościowych czy przekazywanie ich potencjalnym klientom sprawia, że jeśli klient dokona samodzielnego zakupu z takiego polecenia, to polisa jest przypisana do agenta.

Z kolei z wykorzystaniem systemu WebCUK agenci mogą automatycznie przesłać klientom na wskazany adres e-mail przygotowaną ofertę lub wybraną polisę bez tracenia czasu na przygotowanie wiadomości czy kopiowanie linków. Klienci zaś będą mogli w łatwy sposób sami sfinalizować transakcję.

Jednocześnie CUK przypomina, że klienci mogą też sami kupować ubezpieczenia, wznawiać je i zarządzać nimi za pomocą aplikacji CUK oraz w strefie klienta na stronie. Prowizja z polis kupionych w ten sposób trafia do agenta, który jest przypisany do klienta w tym narzędziu. Użytkownik może też się w razie potrzeby łatwo skontaktować z agentem, ponieważ w apce i strefie klienta znajdzie bezpośrednie dane kontaktowe do swojego opiekuna.

Przeczytajcie także: Apka OLO Clever już do pobrania

W ramach pakietu CUK Direct dla Agenta wprowadzono też funkcję automatycznych wznowień. Klient zadowolony ze swojej aktualnej polisy może szybko wznowić ją u tego samego ubezpieczyciela, zaledwie w kilku kliknięciach. Dotyczy to ubezpieczeń komunikacyjnych, rowerowych oraz NNW szkolnego. Prowizje z tych transakcji przypisywane są pośrednikom, którzy zawarli pierwotną polisę.

– Mamy świadomość, że cyfrowa socjalizacja klientów będzie postępować. Właśnie z tego powodu edukujemy agentów w zakresie wykorzystania przestrzeni social mediów jako atrakcyjnego obszaru sprzedażowego. Wiemy też, jak ważna jest przyjazność rozwiązań, dlatego proponowane narzędzia są przede wszystkim testowane pod kątem telefonów i zgodności z trendem mobile first – zaznacza Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu marketingu i e-commerce w CUK Ubezpieczenia.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies