Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PZU poprawi swoje strony internetowe dzięki współpracy ze startupem cux.io, zwycięzcą programu akceleracyjnego

Narzędzie cux.io automatyzuje pracę z danymi i pomaga błyskawicznie formułować wnioski dotyczące zachowań użytkowników strony internetowej

PZU zakończyło pilotaż rozwiązania startupu cux.io, które ma pomóc ubezpieczycielowi zwiększyć zadowolenie klientów z interakcji z portalami PZU. Po pozytywnych wynikach testów ubezpieczyciel rozpoczął pełne wdrażanie narzędzia.

Przeczytajcie także: PKO wycofuje porównywarkę polis z iPKO i IKO

Cux.io automatyzuje pracę z danymi i pomaga błyskawicznie formułować wnioski dotyczące zachowań użytkowników strony internetowej. Jak to określa PZU w swoim komunikacie, algorytm tłumaczy emocje na liczby, tym samym umożliwiając spojrzenie na biznes z perspektywy klienta i wykrywanie miejsc, które mogą wpływać negatywnie na liczbę konwersji. Narzędzie samodzielnie filtruje dane, umożliwiając skupienie się tylko na tych, które są istotne z punktu widzenia celu biznesowego przedsiębiorstwa. Pozwala lepiej zrozumieć zachowanie użytkownika na stronie ubezpieczyciela i na bieżąco reagować na jego potrzeby.

Przeczytajcie także: Już wkrótce premiera raportu "Insurtechy w Polsce"

Cux.io jest zwycięzcą wiosennej edycji programu akceleracyjnego MIT EF CEE, którego PZU jest partnerem. W ramach trzech ostatnich edycji ubezpieczyciel przeanalizował pomysły 825 startupów, odbył 49 wywiadów z założycielami i przeprowadził pilotaże ze startupami z Polski, Chorwacji, USA, Ukrainy i Wielkiej Brytanii. Testy objęły m.in. aplikację wspierającą i przyspieszającą obsługę szkód w nieruchomościach poprzez automatyczną analizę zdjęć oraz narzędzie wspierające zarządzanie przestrzenią biurową w pracy hybrydowej. Ponadto rozpoczynają się właśnie ostatnie pilotaże rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Tymczasem już w najbliższy wtorek, podczas wydarzenia z cyklu Cashless Breakfast, redakcja cashless.pl zaprezentuje nową edycję raportu "Insurtechy w Polsce", który zawiera informacje o działających na naszym rynku startupach ubezpieczeniowych, a także o technologicznych projektach ubezpieczycieli. Partnerami głównymi raportu, a także Cashless Breakfast, są Punkta Group oraz Secfense, partnerami wspierającymi PZU i Insly, a partnerem merytorycznym astorya.vc.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies