Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
InPost uruchomił sklep internetowy. Zobaczcie, co można znaleźć w serwisie outofthebox.pl

Na tę chwilę w e-sklepie InPostu można znaleźć głównie gadżety dla fanów marki

InPost uruchomił swój sklep internetowy. Działa pod adresem outofthebox.pl, a zainteresowani nim – przynajmniej na razie – mogą być głównie fani marki. Znajdą tam gadżety i akcesoria brandowane przez InPost.

Przeczytajcie także: InPost zastrzegł znak Mata Verse

Zapytałam biuro prasowe firmy, jakie są plany względem e-sklepu. Czy InPost zamierza rozwinąć platformę i przekształcić ją w marketplace? Jakie usługi zaoferuje klientom? Jeśli otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten tekst lub napiszę kolejny.

Na razie zaś, jak wspomniałam, oferta sklepu Out of the box jest mocno ograniczona. Można w nim znaleźć produkty w kilku kategoriach: Dom i Ogród, Dla dzieci, Klocki, Ubrania, Outdoor i Sport oraz Materiały do pakowania. Lista dostępnych przedmiotów na tę chwilę nie jest zbyt długa. Najbardziej okazale prezentuje się kategoria Dom i Ogród, w której dostępnych jest 10 produktów, takich jak np. piórnik z logo, paczkomata (wycieraczka z oznaczonym miejscem na pozostawianie paczek), budka lęgowa dla ptaków czy meble z kartonu.

W innych kategoriach miłośnicy marki będą mogli zamówić także np. parasol z charakterystycznym brand hero InPostu, bluzę, skarpetki, plecak, torbę, śniadaniówkę czy etui na laptopa. W sklepie można też kupić zestawy klocków do zbudowania sortowni, ciężarówki lub paczkomatu z samochodem dostawczym InPost.

Przeczytajcie także: InPost podnosi ceny od 1 marca

Jak wynika z informacji na stronie, dostawa zamówień o wartości powyżej 40 zł jest darmowa. Poniżej tej kwoty klienci zapłacą 5 zł za dostawę do paczkomatu i 10 zł za dostawę kurierem.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies