Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
InPost zastrzegł nowy znak. Pod nazwą Mata Verse szykuje nową usługę?

W opisie znaku Mata Verse pojawiają się m.in. usługi dotyczące rzeczywistości wirtualnej

W opublikowanym dziś biuletynie Urzędu Patentowego pojawiła się informacja o nowym zgłoszeniu, jakiego dokonał InPost. Tym razem ubiega się o zastrzeżenie znaku Mata Verse. A w wersji graficznej wygląda on tak:


Zapytałam biuro prasowe InPostu, do czego będzie wykorzystywany nowy znak i jakich nowych usług mogą się w związku tym spodziewać klienci firmy. Jeśli otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten tekst lub napiszę kolejny.

Przeczytajcie także: Paczkomaty InPostu w rzymskim metrze

Z samego opisu znaku w biuletynie nie da się wywnioskować nic pewnego. Znajdziemy tam typowe dla InPostu kategorie usług dotyczących korzystania z automatów paczkowych oraz dostarczania przesyłek, a także te dotyczące płatności. Bardziej zaskakujące, a zarazem nawiązujące do samego zastrzeżonego znaku (Mata Verse kojarzy się z metaverse) są takie elementy opisu: "modele rzeczywistości wirtualnej, oprogramowanie rzeczywistości wirtualnej dla telekomunikacji, symulatory ruchu do wirtualnej rzeczywistości, oprogramowanie rzeczywistości wirtualnej do edukacji (…), oprogramowanie komputerowe do przetwarzania komunikacji". Wymieniono też usługi komunikacji elektronicznej, w tym za pośrednictwem pokojów rozmów (chatroomów). Jednocześnie mowa jest o obsłudze programów lojalnościowych i zarządzaniu nimi, a także o bonach upominkowych i wartościowych.

Taki zestaw usług mógłby sugerować, że InPost szykuje program lojalnościowy, wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość. Być może z wykorzystaniem postaci Mata, czyli InPostowego bota. Niemniej opisy znaków zamieszczane w biuletynie Urzędu Patentowego często zawierają dużo więcej kategorii niż tylko te bezpośrednio odnoszące się do nowo wprowadzanej usługi.

Przeczytajcie także: Amazon ułatwia zwroty produktów

A w minionym roku InPost zgłosił do Urzędu Patentowego też kilka innych znaków. To Appkomat – czyli nazwa dla nowego typu maszyn do wydawania przesyłek, Robomat, Eko BOX InPost, a także InPost Izi, znak handlowy, który ma być wykorzystywany przy obsłudze płatności. Przygotowano też nowe logotypy usług: InPost Kurier i InPost Paczkomat 24/7, Paczkomat 24h, InPost Paczka w Weekend i PaczkoPunkt InPost.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies