Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Compensa z ofertą embedded insurance. Zaproponuje ubezpieczenia sprzętu w sklepach internetowych i stacjonarnych

Zaplecze technologiczne zapewnia insurtech Beesafe

Compensa ubezpieczy sprzęt i urządzenia kupowane na platformach e-commerce i w sklepach stacjonarnych. Bazę technologiczną do oferowania ubezpieczeń zapewni insurtech Beesafe.

Polisy będą zapewniały ochronę ubezpieczeniową po okresie gwarancji producenta (do czterech dodatkowych lat), a także obowiązującą od dnia zakupu ochronę sprzętu na wypadek kradzieży lub przypadkowego zniszczenia. Nie ma ograniczenia liczby zdarzeń, które mogą wystąpić w trakcie trwania polisy, a limitem kwotowym jest zawsze równowartość sprzętu.

Przeczytajcie także: Tesla ubezpieczy swoich europejskich kierowców?

Nowy produkt będzie opierał się na bezgotówkowej likwidacji szkód i obsłudze w modelu door-to-door. W przypadku dużego sprzętu ubezpieczenie obejmuje przyjazd fachowca, który oceni stan urządzenia i naprawi go na miejscu, a w przypadku mniejszych urządzeń – także transport do serwisu. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna, klient może otrzymać zwrot gotówki. Możliwa jest również wymiana sprzętu na nowy.

Dystrybucja odbywa się w modelu B2B2C, a więc Compensa nawiązuje współpracę ze sklepami, które następnie oferują ubezpieczenia swoim klientom. W przypadku poszczególnych partnerstw ochrona jest dostosowywana do odpowiednich kategorii produktowych. Mogą to być typowe dla tego modelu sprzedaży ubezpieczenia elektroniki, m.in. RTV/AGD, smartfonów i komputerów, ale też elektronarzędzi, rowerów, hulajnóg elektrycznych, opon, mebli czy artykułów ogrodowych.

– Stawiamy na format white-label. Najpierw wspólnie z dystrybutorem sprzętu dopasowujemy zakres ochrony do specyfiki oferty. Następnie udostępniamy mu nasz front-end lub pod brandem partnera wdrażamy aplikację do zakupu polisy we wskazanych przez niego narzędziach sprzedaży w sklepach online i offline – tłumaczy Aleksandra Lech, kierownik ds. affinity w Biurze Bancassurance i Alternatywnych Kanałów Dystrybucji w Compensie.

Przeczytajcie także: Beesafe stawia na ubezpieczenia wbudowane

Zapleczem technologicznym produktu jest insurtech Beesafe, który tak jak Compensa należy do grupy VIG. O tym, że startup zamierza rozwijać narzędzia do sprzedaży w modelu embedded insurance mogliście przeczytać w wywiadzie, jakiego serwisowi cashless.pl udzielił prezes insurtechu Rafał Mosionek. Twórcy rozwiązania zapewniają, że cechuje je krótka ścieżka sprzedaży (wybór i zakup polisy ma wymagać jedynie trzech kliknięć), elastyczność przy dostosowywaniu produktu do specyfiki biznesu partnera oraz krótki czas wdrożenia (ok. 2-4 tygodnie).

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies