Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Alior ogłosił strategię działania do końca 2024 r. Najwięcej miejsca poświęca w niej technologiom. Zapowiedział nową aplikację i serwis

Nowa strategii Aliora nazwana "Bank na co dzień, bank na przyszłość" ma pozwolić zwiększyć liczbę mobilnych klientów z 1 mln obecnie do 1,5 mln na koniec przyszłego roku

Alior zaprezentował dziś swoją nową strategię działania na najbliższe dwa lata. Dokument ma trzy najważniejsze, zdaniem autorów, filary: Wyższa kultura mobilności, Wsparcie przedsiębiorczości oraz Nowoczesny bank. Jak widać po nazwach filarów, przynajmniej dwa z nich w dużej mierze dotyczą nowych technologii i dano temu wyraz podczas prezentacji, bo większość czasu poświęcono na opowieść o planowanych przedsięwzięciach w obszarze nowoczesnych rozwiązań.

Przeczytajcie także: Koniec programu mamBONUS w BNP Paribas

Przedstawiciele Aliora zapowiedzieli więc wprowadzenie na rynek nowej aplikacji mobilnej. Co ciekawe, ma ona mieć także swoje wersje dla dzieci w wieku poniżej 13 lat (to znany już trend, zapoczątkowany kilka lat temu przez PKO BP) oraz dla seniorów. To akurat coś nowego, bo póki co konkurencja na razie nie dostrzegła konieczności przystosowania bankowości mobilnej do potrzeb tzw. silversów. Między innymi takimi działaniami Alior chce zwiększyć liczbę klientów mobilnych z 1 mln obecnie do 1,5 mln na koniec przyszłego roku.

Z wypowiedzi autorów strategii Aliora wynika także, że bank zamierza przygotować też nowy internetowy serwis transakcyjny, także w wersji dla przedsiębiorców. Tym również poświęcono sporo czasu podczas prezentacji strategii. Bank chce zaoferować im wiele nowych produktów i usług, wśród których warto wymienić te powstające przy udziale partnerów. Alior chce na przykład zaoferować marketplace z produktami ubezpieczeniowymi oferowanymi przy współpracy z największych akcjonariuszem, czyli PZU. Wśród nowych produktów i usług, jakie mają znaleźć się w ofercie Aliora w najbliższych kwartałach, jest także najem konsumencki czy mikroleasing.

Przeczytajcie także: Alior Pay z pierwszym milionem

Strategia Aliora na najbliższe dwa lata w dużym stopniu opiera się także na nowym rozwiązaniu, testowanym od kilku tygodni, nazwanym Alior Pay. To system płatności odroczonych, wprowadzony w dość oryginalny sposób. Bank za pomocą Alior Pay pozwala na rozbicie na raty nie tylko płatności w sklepie internetowym czy stacjonarnym, ale także wydatków na rachunki, przelewów, a nawet wypłat gotówki z bankomatów.

Alior sporo miejsca poświęcił w strategii także tematom związanym ze zrównoważonym rozwojem. Elementem polityki banku w tym zakresie będzie m.in. budowa farmy fotowoltaicznej przy Centrum Danych w Krakowie, która ma zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych przez bank.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies