Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
InPost daje gwarancję dostawy przed świętami. Do kiedy trzeba nadać przesyłkę?

Usługa jest darmowa, a operator logistyczny organizuje akcję po raz czwarty

InPost poinformował o wprowadzeniu gwarancji dostawy przed świętami dla przesyłek nadanych do 22 grudnia. Firma organizuje tę akcję po raz czwarty, tym razem gwarancją objęte są przesyłki nadane do godziny 13.00 w przedświąteczny czwartek.

Przeczytajcie także: Otomoto wprowadza usługę Otomoto Pay

Operator logistyczny wyjaśnia, że klient otrzyma od niego gwarancję, jeśli we wspomnianym terminie paczka otrzyma status "Odebrana od Nadawcy" (jeśli została przekazana bezpośrednio kurierowi), "Nadana w Paczkomacie" lub "Nadana w Punkcie Obsługi Paczek" (w zależności od tego, gdzie przesyłkę nadał np. sklep) – wówczas zostanie uznana za dostarczoną do sieci InPost. Jeżeli status przesyłki brzmi "W trakcie przygotowania", to nie dotrze ona do klienta we wspomnianym terminie.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza Merchant Finance

Firma deklaruje, że gwarancja dotyczy wszystkich jej oddziałów, a usługa nie jest dodatkowo płatna. Akcja obejmuje swym zasięgiem zarówno paczki z dostawą przez paczkomat lub PaczkoPunkt (o ile będzie otwarty), jak i te z dostawą do domu. Warto jednak podkreślić, że w przypadku tej ostatniej opcji, 24 grudnia kurier podejmie pierwszą próbę doręczenia paczki. Osoby zainteresowane usługą powinny zajrzeć na stronę operatora – umieszczono na niej odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies