Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
InPost daje gwarancję dostawy przed świętami. Do kiedy trzeba nadać przesyłkę?

Usługa jest darmowa, a operator logistyczny organizuje akcję po raz czwarty

InPost poinformował o wprowadzeniu gwarancji dostawy przed świętami dla przesyłek nadanych do 22 grudnia. Firma organizuje tę akcję po raz czwarty, tym razem gwarancją objęte są przesyłki nadane do godziny 13.00 w przedświąteczny czwartek.

Przeczytajcie także: Otomoto wprowadza usługę Otomoto Pay

Operator logistyczny wyjaśnia, że klient otrzyma od niego gwarancję, jeśli we wspomnianym terminie paczka otrzyma status "Odebrana od Nadawcy" (jeśli została przekazana bezpośrednio kurierowi), "Nadana w Paczkomacie" lub "Nadana w Punkcie Obsługi Paczek" (w zależności od tego, gdzie przesyłkę nadał np. sklep) – wówczas zostanie uznana za dostarczoną do sieci InPost. Jeżeli status przesyłki brzmi "W trakcie przygotowania", to nie dotrze ona do klienta we wspomnianym terminie.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza Merchant Finance

Firma deklaruje, że gwarancja dotyczy wszystkich jej oddziałów, a usługa nie jest dodatkowo płatna. Akcja obejmuje swym zasięgiem zarówno paczki z dostawą przez paczkomat lub PaczkoPunkt (o ile będzie otwarty), jak i te z dostawą do domu. Warto jednak podkreślić, że w przypadku tej ostatniej opcji, 24 grudnia kurier podejmie pierwszą próbę doręczenia paczki. Osoby zainteresowane usługą powinny zajrzeć na stronę operatora – umieszczono na niej odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies