Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Disney+ sklepem internetowym? Platforma streamingowa eksperymentuje z e-commerce

Na razie na specjalną ofertę mogą liczyć subskrybenci serwisu w USA

Użytkownicy platformy streamingowej Disney+ mogą rozpoczynać na niej zakupy gadżetów nawiązujących do oglądanych filmów czy seriali. Na razie rozwiązanie dostępne jest tylko na rynku amerykańskim i dotyczy wyłącznie pełnoletnich klientów.

Przeczytajcie także: MoneyGram wchodzi w kryptowaluty

Sklep z produktami marek należących do amerykańskiego giganta branży rozrywkowej nie jest czymś nowym. Klienci mogą już teraz kupić w nim odzież, zabawki czy wyposażenie domu, które kojarzą się ze światami Marvela, Pixara albo Gwiezdnych Wojen.

Nowość polega na tym, że w serwisie Disney+, w zakładkach z konkretnymi produkcjami pojawią się kody QR przenoszące widza do sklepu – wystarczy je zeskanować smartfonem. Następnie klient podaje dane, którymi loguje się do platformy stremingowej. Ma to swoje korzyści: na użytkowników serwisu streamingowego w sklepie czekają oferty specjalne. Subskrybenci mogą m.in. liczyć na wcześniejszy dostęp do wybranych produktów.

Przeczytajcie także: Żabka wprowadza subskrypcje

Szukanie nowych źródeł dochodów w serwisach streamingowych nie jest pomysłem operatora Disney+. Już wcześniej takie rozwiązanie wprowadzono na platformie Netflix. Jej użytkownicy również mogą kupować gadżety powiązane z filmami i serialami wyprodukowanymi przez tę firmę. Podobnie jest w przypadku Amazona, który w ramach projektu Prime oferuje nie tylko bibliotekę filmów, ale też np. ekspresowe dostawy zakupionych u niego produktów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies