Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wystartował Club mPay. Użytkownicy aplikacji mogą zbierać mCoiny i wymieniać je na nagrody i benefity

Aby zostać członkiem Clubu mPay, trzeba mieć aplikację w wersji premium oraz wyrazić zgody marketingowe

mPay uruchomiło Club mPay. To program lojalnościowy, w ramach którego użytkownicy zbierają mCoiny wymieniane na różne benefity. mCoiny przyznawane będą za każdy zakup w aplikacji. Użytkownik będzie mógł szybciej gromadzić mCoiny, jeśli będzie śledził akcje promocyjne, w ramach których wybrane aktywności będą nagradzane zwiększoną liczbą punktów. Zebrane mCoiny będzie można wymienić na nagrody, bilety wstępu na różne wydarzenia, a także na vouchery, którymi można będzie opłacić poszczególne usługi lub zagwarantować sobie zniżki.

Przeczytajcie także: Pożyczki Soonly już w aplikacji mPay

Członkiem Club mPay może zostać każdy użytkownik, który zaakceptował zgody marketingowe oraz ma aplikację w wersji premium. Przypomnę, że zgodnie ze zmodyfikowanym cennikiem, którego zapowiedź mogliście zobaczyć w serwisie cashless.pl na początku sierpnia, sposobów na bycie użytkownikiem premium jest wiele. Podstawowy to wykupienie mTicket Premium w cenie 29 zł za rok. Roczny dostęp można też wykupić za 6 tys. mCoinów lub wygrać w jednej z akcji promocyjnych. mTicket Premium przysługuje tez nieodpłatnie użytkownikom, którzy przez ostatnie 3 lata wykonali co najmniej jedną transakcję w miesiącu lub są inwestorami spółki, posiadającymi co najmniej 900 akcji.

Nowi użytkownicy otrzymują dostęp do mPay premium bezpłatnie na miesiąc, w tym czasie mogą uzbierać 6 tys. mCoinów albo zdecydować się na wykupienie dostępu na rok.

Przeczytajcie także: Parkingowa rewolucja w Łodzi

Użytkownicy korzystający z usług w wersji premium mogą liczyć na niższe prowizje za zasilenia konta (w porównaniu z warunkami w wersji podstawowej), brak opłat za podpięcie karty czy integrację z Masterpass. Dodatkowo będą mogli korzystać z funkcji "znajdź auto" w usłudze parkowania czy kupować mVouchery. Operator zapewnia też, że nie będzie w ich przypadku wyświetlał reklam w aplikacji, a także gwarantuje niską awaryjność oprogramowania (SLA na poziomie 99,6 proc.).

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies