Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Koniec współpracy InPostu i Żabki. Klienci nie odbiorą już paczek w sklepach tej sieci

Kilka kwartałów temu rozpoczęto testy niewielkich paczkomatów w Żabkach. Najwyraźniej nie przyniosły one zadowalających efektów

InPost zakończył współpracę z siecią sklepów Żabka, o czym poinformował serwis wiadomoscihandlowe.pl. Dla klientów niewielkich placówek detalicznych oznacza to, że nie będą mogli w nich nadawać i odbierać przesyłek w ramach usług wspomnianego operatora. Dotyczy to także minipaczkomatów, które w ostatnich kwartałach pojawiły się w części sklepów.

Przeczytajcie także: Już prawie 1,2 mln terminali na polskim rynku

Na początku roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że prowadzony jest pilotaż paczkomatów w Żabkach. Urządzenia typu indoor nie miały oczywiście klasycznych rozmiarów, ich formę dostosowano do warunków sklepowych. Zapewniano wówczas, że jeśli wyniki testów okażą się pozytywne, maszyny InPostu staną się powszechnym widokiem w niewielkich placówkach Żabki. Najświeższe doniesienia wskazują, że pilotaż nie odniósł sukcesu.

Żabka nie zamierza całkowicie kończyć z przesyłkami – sieć nadal współpracuje z Pocztą Polską oraz DHL. Warto też przypomnieć, że przeszło dwa lata temu pojawiły się doniesienia o prowadzonych przez Żabkę testach własnych maszyn do odbioru przesyłek pocztowych. Na temat tych prac niewiele jednak wiadomo.

Przeczytajcie także: BNP Paribas wprowadził tryb ciemny

InPost jeden projekt kończy, ale inny rozwija – niedawno okazało się, że na terenie całej Polski można już korzystać z aplikacji InPost Fresh, za pośrednictwem której można zamawiać żywność i produkty codziennego użytku. Klienci wybierają z asortymentu sieci Carrefour lub Makro, ale też z lokalnych sklepów, które przystąpiły do współpracy.

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies