Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
KioskPolis.pl z porównywarką zakresów travelek. Zarekomenduje odpowiedni wariant polisy w zależności od okoliczności podróży

Przy rekomendacjach brane są pod uwagę m.in. koszty leczenia w danym miejscu, ryzyko aktów terroru czy sporty uprawniane przez klienta

KioskPolis.pl pochwalił się wdrożeniem systemu rekomendacji w ubezpieczeniach podróżnych. System podpowiada klientowi polisę o odpowiedniej sumie ubezpieczenia i zakresie, uwzględniając kraj podróży oraz planowane aktywności.

Przeczytajcie także: Santander uruchomił porównywarkę ubezpieczeń komunikacyjnych

Po uzupełnieniu kilku podstawowych danych klient dostaje porównanie ofert, w ramach którego wyróżnione są trzy rekomendowane oferty: podstawowa, optymalna i premium. W szczegółach rekomendacji znajdzie najważniejsze informacje o kraju, do którego się wybiera, przykładowe koszty szkód w tej lokalizacji oraz informacje o świadczeniach związanych z covidem.

– Po wdrożeniu systemu rekomendacji średnia wartość składki wzrosła nam o 25 proc. Klienci zwracają uwagę na nasze rekomendacje i jeśli widzą, że przykładowo ostra niewydolność dróg oddechowych w Albanii może kosztować 400 tys. zł, to nie sięgną już po ubezpieczenie z sumą 200 tys. zł – mówi w rozmowie z serwisem cashless.pl Wojciech Fronckiewicz, prezes porównywarki.

Narzędzie wykorzystuje informacje z różnych źródeł, począwszy od danych z likwidacji szkód, od asystorów, aż po Global Terrorism Index, z którego pozyskiwane są informacje o krajach z podwyższonym ryzykiem ataków terrorystycznych. Dzięki temu po wskazaniu przez klienta kraju podróży suma ubezpieczenia jest dostosowywana do realnych kosztów szkód, a w zakresie uwzględnione są np. takie kwestie jak odpowiedzialność za zdarzenia wynikające z aktów terroru.

– Ściągamy też z klientów uprawiających sporty konieczność wnikliwego wczytywania się w OWU. Jeśli wskażą nam, jaką aktywność planują podczas wakacji, my przedstawimy im tylko te oferty, które mają w zakresie dany rodzaj sportu, a mamy przeanalizowanych 180 dyscyplin sportowych. Dzięki wykorzystaniu technologii możemy uwzględniać szczegółowe zapisy OWU wielu ubezpieczycieli, czego człowiek, czy to agent, czy klient, sam nie jest w stanie zrobić – zaznacza prezes KioskPolis.pl.

Porównywarka uczy się też na przykładach klientów, w przypadku których wątpliwości dotyczące zakresu są rozstrzygane bezpośrednio u specjalistów po stronie ubezpieczyciela, i uwzględnia uzyskane informacje przy następnych rekomendacjach. Na bieżąco wdraża też wszystkie aktualizacje zakresów ubezpieczeń wprowadzane przez towarzystwa.

Przeczytajcie także: O aplikacjach, porównywarkach i social sellingu w CUK

Po zakupie ubezpieczenia klient otrzymuje polisę, a także SMS, w którym znajdzie najważniejsze informacje takie jak nazwa ubezpieczyciela, numer polisy, okres ubezpieczenia i numer alarmowy. Po kliknięciu numeru z SMS-a zostanie połączony z całodobowym centrum pomocy obsługiwanym przez ubezpieczyciela, u którego kupił polisę.

System rekomendacji jest dostępny zarówno dla bezpośrednich klientów porównywarki, kupujących na stronie kioskpolis.pl, jak i dla tych korzystających z usług partnerów tego podmiotu, np. użytkowników aplikacji mPay, yanosik oraz wielu innych. – Dostarczamy zaawansowaną technologię i zajmujemy się utrzymywaniem jej, w czym odciążamy naszych partnerów, dla których ubezpieczenia są tylko dodatkiem do podstawowej działalności. Dziś dla przedstawicieli e-commerce czy banków budowanie od zera własnej technologii jest po prostu nieopłacalne – ocenia Wojciech Fronckiewicz.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies