Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Happy Pack szuka inwestorów dla nowej sieci punktów kurierskich. Placówki otrzymają oprogramowanie i terminale do obsługi klientów

Na rozwój projektu startup chce pozyskać 1 mln złotych od inwestorów społecznościowych

Krakowski startup Happy Pack chce utworzyć sieć punktów nadawania i odbioru paczek, dostępną dla różnych firm kurierskich. Przygotował oprogramowanie ułatwiające prowadzenie multikurierskich punktów prowadzonych przez sklepy i placówki usługowe. Teraz chce pozyskać 1 mln zł od inwestorów społecznościowych, w ramach emisji akcji prowadzonej we współpracy z platformą Beesfund.

Przeczytajcie także: Kurierzy Spedimexu skorzystają z softposa PayTel

Jak informuje startup, oprogramowanie e-happy-pack to integracyjna platforma systemów logistycznych, która automatyzuje proces dostarczania i odbioru przesyłek w punktach partnerów firm kurierskich. System ma ułatwiać uruchomienie oraz prowadzenie punktów PUDO (pick up, drop off), usuwając takie bariery we wprowadzaniu obsługi przesyłek jak podpisywanie wielu skomplikowanych umów, długi czas oczekiwania na wdrożenie czy konieczność zakupu sprzętu do obsługi klientów. W czerwcu Happy Pack podpisał umowę z Worldline na dostawę softposów, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli przyjmować opłaty za nadawanie i odbieranie przesyłek kurierskich. Aplikacja będzie zainstalowana na terminalu Sunmi V2s.

Przeczytajcie także: Darmowy zwrot zamówień z Allegro One Kurier

Happy Pack zapowiada, że będzie współpracować z wiodącymi firmami kurierskimi, w tym UPS, DHL Express i Orlen Paczka. Ten rok chce zamknąć z liczbą 300 punktów partnerskich, ale w kolejnych mają one być liczone w tysiącach. Przychody firmy mają być generowane m.in. z prowizji za każdą zarejestrowaną paczkę do obsługi w systemie e-happy.pack, opłaty za użytkowanie systemu oraz smart mobile terminalu, marży wypracowanej na sprzedaży usług kurierskich i prowizji od płatności bezgotówkowych.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies