Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PZU uruchomiło Primebota. Wirtualny asystent zapyta klientów o ich wrażenia z kontaktu z infolinią ubezpieczyciela

Primebot może obsłużyć nawet tysiąc połączeń jednocześnie

PZU poinformowało o wdrożeniu wirtualnego ankietera, który zbada opinie klientów ubezpieczyciela. Primebot, bo tak nazywa się narzędzie, będzie pytał o zadowolenie klientów z kontaktu z infolinią firmy.

Przeczytajcie także: Klienci PKO rozmawiali z voicebotami już 10 mln razy

Primebota opracowała należąca do grupy OEX spółka Voice Contact Center. PZU zapewnia, że dzięki nowemu rozwiązaniu system badania opinii klientów jest w pełni zautomatyzowany, co zwiększa jego wydajność i umożliwia znacznie szybszy dostęp do potrzebnych danych. Wirtualny ankieter może wykonać nawet tysiąc połączeń jednocześnie.

Przeczytajcie także: Nowy operator płatności w moimPZU

Pilotaż tego typu rozwiązania PZU przeprowadziło jeszcze w zeszłym roku. Jego wyniki okazały się obiecujące, dlatego ubezpieczyciel zdecydował się wdrożyć na stałe badania satysfakcji z wykorzystaniem bota w jednym z procesów. A rozważa również poszerzenie zakresu jego działalności o kolejne obszary.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies