Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PZU uruchomiło Primebota. Wirtualny asystent zapyta klientów o ich wrażenia z kontaktu z infolinią ubezpieczyciela

Primebot może obsłużyć nawet tysiąc połączeń jednocześnie

PZU poinformowało o wdrożeniu wirtualnego ankietera, który zbada opinie klientów ubezpieczyciela. Primebot, bo tak nazywa się narzędzie, będzie pytał o zadowolenie klientów z kontaktu z infolinią firmy.

Przeczytajcie także: Klienci PKO rozmawiali z voicebotami już 10 mln razy

Primebota opracowała należąca do grupy OEX spółka Voice Contact Center. PZU zapewnia, że dzięki nowemu rozwiązaniu system badania opinii klientów jest w pełni zautomatyzowany, co zwiększa jego wydajność i umożliwia znacznie szybszy dostęp do potrzebnych danych. Wirtualny ankieter może wykonać nawet tysiąc połączeń jednocześnie.

Przeczytajcie także: Nowy operator płatności w moimPZU

Pilotaż tego typu rozwiązania PZU przeprowadziło jeszcze w zeszłym roku. Jego wyniki okazały się obiecujące, dlatego ubezpieczyciel zdecydował się wdrożyć na stałe badania satysfakcji z wykorzystaniem bota w jednym z procesów. A rozważa również poszerzenie zakresu jego działalności o kolejne obszary.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies