Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polska Bezgotówkowa będzie wspierać mikrodonacje. Podpisała list intencyjny z Donateo

Donateo to projekt rozwijany przez spółkę BetterPOS, umożliwiający przekazywanie drobnych wpłat na cele charytatywne np. podczas płatności kartą za zakupy

Fundacja Polska Bezgotówkowa oraz fintech BetterPOS podpisały list intencyjny w sprawie współpracy przy promocji innowacji płatniczych, w tym przede wszystkim tzw. mikrodonacji. – To proste i bezpieczne rozwiązanie, z którego może korzystać każdy z nas. Chętnie wspieramy inicjatywy, które przynoszą dodatkową wartość detalistom i konsumentom, ale i sprawiają tyle dobroci wokół – powiedziała Joanna Erdman, wiceprezeska Polski Bezgotówkowej.

Przeczytajcie także: Zmiany w fundacji Polska Bezgotówkowa

Współpraca fundacji z BetterPOS, który jest twórcą projektu Donateo, skupiać się będzie głównie na realizacji działań związanych z promowaniem mikrodonacji w płatnościach bezgotówkowych na rzecz pomocy Ukrainie. Od 24 lutego 2022 roku Fundacja wspiera bowiem akcje pomocowe realizowane przez instytucje charytatywne dla społeczeństwa Ukrainy.

Donateo to platforma pozwalająca na wspieranie organizacji charytatywnych w Polsce przez wdrażanie nowoczesnych technologii finansowych, w tym mikrodonacji na terminalach w punktach handlowych największych sieci detalicznych oraz niebawem na platformach e-commerce. Misją BetterPOS jest zbudowanie nowej kultury dobroczynności, która polega na małym, ale częstym przekazywaniu datków na cele dobroczynne. Dlatego powstały autorskie rozwiązania: Aplikacja Donateo, datkomaty i e-skarbonki, które pozwalają na przekazywanie mikrodonacji za pośrednictwem płatności bezgotówkowych.

Przeczytajcie także: Donateo nawiązało współpracę z opfertorem Przelewy24

Fundacja Polska Bezgotówkowa zajmuje się upowszechnieniem i promocją obrotu bezgotówkowego w Polsce wśród małych, średnich i mikroprzedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego i związków wyznaniowych, a także podnoszeniem wiedzy społeczeństwa na temat obrotu bezgotówkowego. Jednym z jej podstawowych celów jest również promocja innowacji technologicznych wspierających obrót bezgotówkowy, a także edukacja w tym zakresie.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies