Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard wypuścił pierwszy album muzyczny. Każda z piosenek ma wkomponowany dźwiękowy identyfikator marki

Utwory na płytę przygotowało 10 artystów z różnych regionów świata

Mastercard pochwalił się wypuszczeniem pierwszego albumu muzycznego: Priceless. Zaprezentowano go podczas Cannes Lions Festival of Creativity – imprezy przeznaczonej m.in. dla branży reklamowej. Album początkowo będzie dostępny dla użytkowników Spotify, ale z czasem trafi też na inne platformy streamingowe.

Przeczytajcie także: Zdalne otwieranie rachunków także w Toyota Banku

Samo powstanie albumu nie jest niespodzianką – organizacja płatnicza zapowiedziała go jeszcze w 2020 roku. Zaprezentowano wówczas singiel zawierający muzyczną identyfikację marki i deklarowano, że w ciągu kilku kwartałów pojawi się cała płyta. Od tych deklaracji minęło znacznie więcej czasu, ale opóźnienia wynikają zapewne z pandemicznych ograniczeń.

Album zawiera 10 utworów przygotowanych przez 10 artystów z różnych regionów świata. W tym gronie znaleźli się m.in. Michael Rice z Wielkiej Brytanii, Shiraz z Libanu, Tania z Australii czy Amaya ze Słowenii. Twórcy mieli reprezentować różne języki, kultury i gatunki muzyczne, a w ich doborze wspierał Mastercarda producent Niclas Molinder. Co ważne, każdy artysta musiał wkomponować w swój utwór muzyczną identyfikację marki.

Przeczytajcie także: Zuckerberg ogłasza koniec Facebook Pay

W tym projekcie Mastercard nawiązał też współpracę z platformą Beatclub, łączącą twórców z wytwórniami, producentami czy firmami działającymi na rynku rozrywki. Jej założycielem jest znany producent Timbaland. Partnerstwo zaowocowało m.in. przygotowaniem remiksów dwóch utworów, które znalazły się na Priceless.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies