Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayPal chce dostarczać ubezpieczenia swoim klientom biznesowym. Polisy znajdą na PayPal Commerce Platform

Rozwiązanie jest dostępne na rynku amerykańskim, a przygotowano je we współpracy z brokerem Aon

PayPal zaoferuje ubezpieczenia małym przedsiębiorcom korzystającym z jego usług płatniczych. Rozwiązanie jest dostępne na rynku amerykańskim, a przygotowano je we współpracy z brokerem Aon.

Przeczytajcie także: Jolanta Karny zrezygnowała z funkcji prezes Avivy

Właściciele małych firm znajdą ofertę ubezpieczeniową na PayPal Commerce Platform, której używają do zarządzania płatnościami w swoim biznesie. Dotychczas za jej pośrednictwem mogli skorzystać z programów wspierających w zarządzaniu ryzykiem, takich jak ochrona antyfraudowa czy ochrona sprzedających. Dzięki współpracy z Aonem pojawiła się tam dodatkowo opcja zdalnego zakupu i obsługi ochrony ubezpieczeniowej.

Przedsiębiorca może wybrać polisę i zawrzeć umowę samodzielnie w kilka minut, ale może też skorzystać ze spersonalizowanej porady doradcy z Aonu. Rozwiązanie Aon Cover Wallet, które zostało zintegrowane z platformą PayPala, zapewnia dostęp do polis głównych ubezpieczycieli działających na rynku amerykańskim, umożliwia porównanie ich zakresów i zakup online. Płatności można dokonać za pomocą konta PayPal.

Przeczytajcie także: Climatica pozyskuje inwestora i zapowiada nowe produkty

W ocenie PayPala ofertą ubezpieczeniową mogą być zainteresowane miliony klientów z sektora małych przedsiębiorstw, korzystających z jego usług płatniczych. Firmy te zazwyczaj nie mają odpowiedniego ubezpieczenia chroniącego kompleksowo ich działalność. W dużej mierze ma to wynikać z braku wygodnych i atrakcyjnych cenowo polis, które można nabyć bez dużego zaangażowania czasowego i decyzyjnego. Wprowadzenie oferty ubezpieczeniowej na PayPal Commerce Platform ma być odpowiedzią na tę sytuację.

Z szerszej perspektywy jest to zaś kolejny przykład rozwiązań typu embedded insurance, czyli oferowania polis przez podmiot, dla którego ubezpieczenia nie są głównym obszarem działalności. Trend ten przybiera na sile wraz z rozwojem różnego typu platform oraz rynku e-commerce. O jego polskim wydaniu mogliście przeczytać w tekście: O affinity, czyli ubezpieczeniowych koligacjach. Komentarze i prognozy.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies