Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejny operator terminali wchodzi w e-commerce. Bramkę płatniczą uruchomił właśnie PayTel

Bramka wprowadzona przez Paytel pozwala na przyjmowanie płatności za pomocą ponad 30 metod, w tym najpopularniejszych, takich jak Blik, przelewy pay by link i karty bankowe

PayTel uruchomił bramkę do przyjmowania płatności przez sklepy internetowe. Nowe narzędzie, określane jako eCommerce Płatności Online, zostało anonsowane już we wrześniu zeszłego roku przy okazji ogłaszania rebrandingu firmy.

Przeczytajcie także: Płatności odroczone w terminalu płatniczym

Sklepy, które zdecydują się na korzystanie z bramki PayTel, będą mogły przyjmować od swoich klientów płatności za pomocą ponad 30 metod, w tym za pomocą Blika, przelewów pay by link czy kart. Bramka umożliwia również przechowywanie zaszyfrowanych danych kart płatniczych jako tokena i realizowanie dzięki temu płatności w modelu one click czy płatności cyklicznych. Ciekawostką jest również możliwość inicjowania płatności za pomocą kodów QR.

Przeczytajcie także: PayTel oferuje pożyczki właścicielom terminali

Wprowadzając własną bramkę płatniczą, PayTel wychodzi poza dotychczas typowy dla niego obszar obsługi stacjonarnych terminali płatniczych. To też kolejny przykład na to, że zaciera się podział na operatorów specjalizujących się w obsłudze tradycyjnego handlu i integratorów płatności, takich jak PayU czy Przelewy24, specjalizujących się w e-commerce. Wcześniej na podobny krok co PayTel zdecydowały się na przykład Polskie ePłatności, które przejęły integratora PayLane. Swoje aspiracje w zakresie rozwoju oferty w e-commerce mają też najwięki gracze na rynku terminali, jak eService, Fiserv czy Elavon.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies