Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Oto nowy Paytel. Zmienia logo, wprowadza softposa, uruchamia bramkę płatniczą

Zarząd Paytel przedstawił swoje plany rozwojowe podczas wczorajszego eventu w Warszawie

Bartosz Berestecki, prezes Paytel, zaprezentował wczoraj nowe logo zarządzanej przez siebie spółki. Przedstawił także plany rozwoju firmy. Wśród zapowiedzianych nowości jest m.in. nowy terminal płatniczy NexGo N3, oparty o system operacyjny Android. Terminal umożliwia nie tylko przyjmowanie płatności bezgotówkowych, ale i obsługę wielu innych czynności, takich jak przyjmowanie i wydawanie przesyłek kurierskich, udzielanie pożyczek, zarządzanie pracą restauracji, itd. Pierwsze urządzenia trafiły już do klientów Paytel.

Przeczytajcie także: Zmiany we władzach Paytel

Wśród nowości zapowiedzianych przez Beresteckiego znalazła się także bramka płatnicza dla sklepów internetowych. Dotychczas Paytel znany był przede wszystkim z obsługi stacjonarnych terminali płatniczych. To zresztą dość charakterystyczne dla polskiego rynku, że operatorzy takich urządzeń specjalizują się w obsłudze tradycyjnego handlu, zostawiając e-commerce tzw. integratorom płatności internetowych, jak PayU czy Przelewy24. Zaczyna się to jednak zmieniać, czego przejawem jest decyzja Paytel a wcześniej Polskich ePłatności, które przejęły integratora PayLane.

Z innych nowości, zapowiedzianych wczoraj przez szefostwo Paytel znalazł się także softpos. To terminal aplikacyjny możliwy do zainstalowania na smartfonach z systemem operacyjnym Android i komunikacją zbliżeniową NFC. Aplikacja umożliwia przekształcenie smartfona w terminal do przyjmowania płatności zbliżeniowych. Podobne rozwiązania są już rozwijane m.in. przez PeP, Polcard, eService czy polski fintech założony przez managerów Payarto – Softpos.

Przeczytajcie także: SIBS jedynym właścicielem Paytel

Prezes Paytel pochwalił się wczoraj także wdrożeniem nowego procesu akwizycji klientów. Procedura została uproszczona i skrócona, a sprowadza się do wprowadzenia przez klienta najważniejszych danych za pośrednictwem serwisu online. Spółka będzie też miała nowe logo. Dotychczasowy niebiesko-czerwono-żółty logotyp zostanie zastąpiony przez nowoczesny biało-niebieski, który wygląda tak:

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies