Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AR-Labs.io. Nowy polski startup, który chce podążać drogą Booksy

AR-Labs.io tworzy oprogramowanie dla wirtualnych przymierzalni

AR-Labs.io to polski startup wywodzący się z firmy Sensi Lab (firma tworzy oprogramowanie dla innych instytucji, w tym finansowych), a wśród swoich twórców ma m.in. ludzi zakładających kilka lat temu Booksy. Teraz AR-Labs.io chce podążać tą samą drogą co operator aplikacji do umawiania wizyt w salonach piękności. Chce otworzyć spółkę w Stanach Zjednoczonych i tam ubiegać się o finansowanie na dalszy rozwój.

Przeczytajcie także: Będzie nowa aplikacja Biedronki

AR-Labs.io jest jedną z kilka firm na świecie rozwijających oprogramowanie do wirtualnych przymierzalni. Firma jest już po pierwszych testach swojej aplikacji do przymierzania okularów. Dlaczego akurat okularów? – Bo jednym z największych wyzwań sklepów internetowych z okularami jest duży udział zwrotów w całości zamówień. Nasze oprogramowanie pozwala ograniczyć to zjawisko nawet o kilkadziesiąt procent – mówi Beata Badzyńska, szefowa AR-Labs.io.

Żeby sprawdzić, jak działa system opracowywany przez AR-Labs.io, możecie pobrać z Google Play lub App Store aplikację ClickFitApp. Pozwala ona jak w lustrze obejrzeć na sobie wybrane z galerii okulary. Odczucia są bardzo realistyczne.

Przeczytajcie także: Booksy udostępnia własne terminale płatnicze

Zdaniem Beaty Badzyńskiej oprogramowanie kierowanej przez nią firmy może zostać wykorzystane także do przymierzania biżuterii (firma prowadzi aktualnie testy z firmą jubilerską Briju), kapeluszy, czapek, butów i wielu innych produktów. Można je również zastosować w handlu stacjonarnym – pozwala przymierzać wybrane artykuły na ekranach ustawionych w galeriach handlowych lub witrynach sklepów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies