Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Biedronka jeszcze w tym półroczu ma udostępnić nową aplikację mobilną. Będzie służyć do zarządzania programem lojalnościowym

Właściciel sieci sklepów na razie nie zdradza, czy w przyszłości aplikacja będzie oferować płatności albo elektroniczne paragony

Biedronka przygotowuje nową aplikację mobilną. Podobno narzędzie jest już gotowe, natomiast detalista czeka z jego premierą na bardziej dogodny czas. Niemniej jak ustalił serwis wiadomoscihandlowe.pl, rozwiązanie ma zostać udostępnione jeszcze w tym półroczu.

Przeczytajcie także: Delio. Szybkie dostawy z Żabki

Nowość od Biedronki ma zastąpić dotychczasową aplikację, której funkcjonalność jest ograniczona. W obecnie dostępnym narzędziu można przeglądać aktualną ofertę Biedronki i poznawać informacje o produktach, tworzyć listy zakupowe i otrzymywać je z serwisu online, wyszukiwać pobliskie sklepy oraz odkrywać przepisy kulinarne. Nowe rozwiązanie ma dawać więcej możliwości, a przede wszystkim pomóc zdigitalizować kartę lojalnościową "Moja Biedronka".

Zapytałam biuro prasowe Biedronki, czy w nowej apce pojawi się też możliwość podpięcia źródła pieniądza, tak aby klienci mogli płacić za swoje zakupy za pomocą smartfona, nawet jeśli nie korzystają z mobilnych płatności zbliżeniowych. Takie udogodnienie wprowadził dla swoich klientów np. Lidl, pod nazwą Lidl Pay. Nie uzyskałam jednak odpowiedzi na to pytanie.

Przeczytajcie także: Sklepy 7-Eleven testują hologramy płatnicze

W przesłanym mi komentarzu poświęcono natomiast dużo miejsca rozwojowi współpracy Biedronki z Glovo, w tym usługi ekspresowej dostawy produktów z Biedronki przez kurierów Glovo, pod nazwą BIEK. – Nasze szacunki przewidują stały rozwój tego serwisu i jego oferty. Wyjątkowo perspektywiczną usługą jest BIEK, który obecnie odpowiada już za 20 proc. sprzedaży e-commerce Biedronki – zaznacza Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji w sieci Biedronka.

Może więc nowa aplikacja Biedronki wprowadzi dalsze usprawnienia w zakresie e-commerce i q-commerce (zakupy internetowe z szybką dostawą)? Czas pokaże. Jednak zarówno ta kwestia, jak i ewentualne wprowadzanie jakiegoś typu "Biedronka Pay" pozostaje na razie w kwestii domysłów. – Aplikacja Biedronki wniesie nową jakość w doświadczenie zakupowe naszych klientów, będzie bardzo praktycznym i pomocnym rozwiązaniem w planowaniu i realizowaniu zakupów. O uruchomieniu aplikacji poinformujemy w stosownym momencie, ponieważ obecnie koncentrujemy się na skutecznych działaniach na rzecz Ukrainy – puentuje Marcin Hadaj.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies