Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany dla klientów Nest Banku. Nowe strona internetowa i aplikacja będą dostępne od 6 kwietnia

Instytucja uczula, by w czasie rebrandingu uważać na działania oszustów, którzy spróbują np. wyłudzić dane

Nest Bank poinformował, że klientów czekają niebawem zauważalne zmiany. Od 6 kwietnia strona internetowa instytucji, bankowość online oraz aplikacja mobilna (oraz jej ikonka) będą wyglądać inaczej. Odświeżone zostanie także logo banku. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać realizowaną od paru lat strategię, w której postawiono na specjalizację w usługach dla mniejszych firm.

Przeczytajcie także: InPost podnosi ceny od 1 kwietnia

Zmiany nie powinny być dla klientów zaskoczeniem – Nest zapowiadał je jeszcze pod koniec 2021 roku. Instytucja zaznacza, że rebranding nie wiąże się z koniecznością podpisywania nowej umowy, wymiany kart płatniczych czy instalowania nowej apki. W tym ostatnim przypadku konieczna będzie jednak aktualizacja obecnie używanego oprogramowania (przy odpowiednich ustawieniach proces ten nie wymaga udziału klienta).

Przeczytajcie także: Bilety już dostępne w aplikacji Moje ING mobile

Bank podkreśla też, że wprowadzanie nowości mogą zechcieć wykorzystać oszuści. Mogą próbować wyłudzić wrażliwe dane lub nakłonić do instalowania dodatkowego oprogramowania, by w efekcie okraść klientów. Należy zatem być ostrożnym i informować instytucję, jeśli pojawią się wątpliwości dot. oferowanych usług, umów czy weryfikacji danych.

Jednocześnie bank zapowiedział, że wygląd jego placówek zmieni się najwcześniej w drugiej połowie 2022 roku.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies