Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
InPost podnosi ceny. Nowe stawki będą obowiązywać klientów indywidualnych i biznesowych od 1 kwietnia

Nowe cenniki dotyczą zarówno usług kurierskich, jak i paczkomatów

InPost poinformował o zmianie regulaminów i cenników. Nowe wejdą w życie 1 kwietnia bieżącego roku i obejmą zarówno klientów biznesowych, jak i detalicznych. Zmiany oznaczają m.in. podwyżki opłat i prowizji, na które muszą się przygotować osoby korzystające z usług kurierskich, ale też z paczkomatów.

Przeczytajcie także: ING wprowadza terminal aplikacyjny

Wedle nowego cennika klient biznesowy zapłaci za usługę InPost Paczkomaty 24/7, w zależności od gabarytu paczki, 10,19 zł, 11,56 zł lub 14,73 zł. Obecnie firma pobiera odpowiednio 9,44 zł, 10,7 zł oraz 13,64 zł (są to ceny netto).

W przypadku klienta detalicznego usługi Managera Paczek, Szybkich nadań oraz Aplikacji InPost Mobile od 1 kwietnia będą kosztować 13,99 zł (gabaryt A), 14,99 zł (gabaryt B) oraz 16,49 zł (gabaryt C). Obecnie klienci płacą za te usługi odpowiednio 12,99 zł, 13,99 zł oraz 15,49 zł. W zasadzie bez zmian pozostają opłaty za usługi dodatkowe, na które składają się np. ubezpieczenia, wysyłanie paczki w weekend czy przesyłanie paczki ponadgabarytowej.

Przeczytajcie także: Allegro uniezależnia się od dostawców płatności

Na wzrost cen muszą się też przygotować klienci korzystający z usług kurierskich. Dla przykładu standardowa dostawa paczki o wadze 1 kg w przypadku klienta biznesowego podrożeje z 15,75 zł do 17,01 zł (ceny netto). Droższa będzie też opcja doręczenia przesyłki do konkretnej godziny. W przypadku przesyłki o wadze 1 kg doręczonej do 10.00 obecnie opłata wynosi 82,95 zł. Po zmianie cennika będzie to 89,59 zł.

Więcej informacji na temat wprowadzanych zmian można znaleźć na stronie internetowej InPost.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies