Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa platforma dla agentów od insurtechu Insly. Więcej ubezpieczycieli i nowe produkty, np. mieszkaniowe lub turystyczne

Klienci agentów korzystających z platformy Insly będą mogli zdalnie dopełniać formalności przy zawarciu polisy

Insurtech Insly przygotował nową platformę sprzedażową dla multiagentów. Z narzędzia korzystają już testowo pierwsi pośrednicy. Z czasem dostęp do niego uzyskają wszyscy klienci Insly, a nowy system zastąpi dotychczas funkcjonującą platformę.

Insly ma obecnie wśród klientów ponad 13 tys. pośredników, którzy korzystają z platformy insurtechu do przygotowywania ofert ubezpieczeń komunikacyjnych. Za pomocą kalkulatora insurtechu są w stanie po podaniu danych klienta poznać i porównać propozycje poszczególnych ubezpieczycieli, a także wystawić polisę w systemie Insly.

Przeczytajcie także: Videosprzedaż w CUK-u

W ramach nowej platformy rozszerzy się oferta produktów, które można sprzedawać z wykorzystaniem narzędzia Insly. – W zależności od ustaleń z agentami, do systemu trafić mogą ubezpieczenia turystyczne czy mieszkaniowe – mówi w rozmowie z serwisem cashless.pl Piotr Bartos, dyrektor generalny Insly w Polsce. Poszerzy się również lista partnerów ubezpieczeniowych insurtechu, do których dołączy np. Axa Partners, dotychczas niesprzedająca swoich ubezpieczeń w kanale agencyjnym.

Twórcy narzędzia przewidzieli możliwość integracji z innymi systemami używanymi przez agencje w oparciu o interfejs API. Umożliwili też przygotowanie oraz podpięcie do systemu swoich własnych formularzy udostępnianych na stronie www agencji z pełną transakcyjnością. – Ten system daje fundament, na którym agent może na swojej stronie, w dowolnej formie, zbudować swoją porównywarkę dla klienta. Nie trzeba mieć budżetu Rankomatu czy Mubi do zbudowania takiej technologii – podkreśla Piotr Bartos.

Przeczytajcie także: Władze zdecydowały, że ubezpieczyciele jednak nie pomogą dobrowolnie

Wdrażane są również nowe sposoby potwierdzania zgód RODO oraz wykonania APK (analiza potrzeb klienta, do której przygotowania zobowiązuje agentów dyrektywa IDD). Klienci będą mogli potwierdzić dopełnienie tych formalności zdalnie – przez kliknięcie w link lub podanie kodu SMS. Rozwiązania te zbliżają insurtech do kolejnego udogodnienia, nad którym pracuje, a mianowicie do umożliwienia agentom zdalnego wystawiania polis we wszystkich współpracujących z Insly towarzystwach ubezpieczeń, według jednej ścieżki, niezależnie od tego, jaką procedurę do wystawiania polis zdalnych ma dany ubezpieczyciel. Insurtech negocjuje obecnie dla swoich klientów stawki z operatorami płatności, aby zaproponować atrakcyjne warunki przy opłacaniu polis online.

W zeszłym roku agenci wykonali 2 mln kwotacji i dostarczyli ubezpieczycielom prawie 1 mld zł przypisu z wykorzystaniem narzędzia insurtechu. Oprócz kalkulatora pośrednicy mogą również korzystać z CRM-u rozwijanego przez Insly, do zarządzania relacjami z klientami, przechowywania dokumentów czy raportowania prowizji i sprzedaży.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies