Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro uruchamia anglojęzyczną wersję swojej platformy. Liczy na ekspansję międzynarodową

Allegro chce dotrzeć z nową usługą przede wszystkim do klientów z Unii Europejskiej, którzy za kupowane na platformie produkty będą mogli płacić w euro

Allegro poinformowało o uruchomieniu anglojęzycznych usług, dzięki którym łatwy dostęp do tej platformy e-commerce zyskają zagraniczni klienci i sprzedawcy. Ci ostatni mogą liczyć na tłumaczenie ofert, natomiast kupujący skorzystają z międzynarodowych ustawień na allegro.pl, a docelowo będą mogli używać platformy w domenie allegro.com przeznaczonej dla międzynarodowych ofert. Firma deklaruje, że obu stronom zapewni wsparcie przed, w trakcie i po transakcji.

Przeczytajcie także: Nowa usługa dostaw od Żabki - Delio

Rodzimy potentat e-commerce przekonuje, że anglojęzyczny serwis da klientom w Unii Europejskiej dostęp do ponad 60 milionów ofert. Klienci będą mogli nie tylko wyszukiwać i kupować w języku angielskim, ale też płacić w euro. Allegro ma zapewnić wsparcie zarówno w obsłudze płatności, jak i dostaw. Prezes spółki, Francois Nuyts, zapewnia, że ekspansja międzynarodowa jest jednym z priorytetów Allegro. Koncentrowanie się na polskim rynku może być ryzykowne – warto przypomnieć, że o portfele klientów zabiegają tu także Amazon, Aliexpress czy Shopee. Ten problem odzwierciedlają giełdowe notowania Allegro. Krótko po debiucie spółki na GPW za jedną akcję płacono ponad 90 zł. Obecnie jest to ok. 30 zł.

Przeczytajcie także: Lotos udostępnił kolejną aplikację - Navigator

Kilka miesięcy temu Allegro poinformowało o innym ruchu związanym z ekspansją międzynarodową – potwierdziły się wówczas doniesienia o przejęciu czeskich spółek Mall Group oraz WE|DO. Łączna kwota transakcji wynieść ma prawie 900 mln euro, czyli ponad 4 mld zł. Operator polskiej platformy e-commerce podawał wówczas, że spodziewa się sfinalizowania całego procesu do końca czerwca 2022 r. Jednak na początku lutego Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakomunikował przedłużenie postępowania w sprawie koncentracji. Trudno stwierdzić, jak wpłynie to na cały proces przejęcia.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies