Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Żabka Nano uruchomiona w piaseczyńskim Decathlonie. To bezobsługowy sklep w sklepie

Do zakupów w tej placówce klientowi wystarczy karta płatnicza. Nie jest wymagany smartfon z aplikacją

Sieć Żabka poinformowała o uruchomieniu kolejnego miniaturowego sklepu bezobsługowego. Tym razem zadebiutował model store-in-the-store – placówka powstała w sklepie Decathlon w Piasecznie. Firma chwali się tym, że dzięki specjalnej konstrukcji taki sklep moża zostać uruchomiony w krótkim czasie – w tym przypadku wystarczyła doba.

Przeczytajcie takze: Nowa aplikacja TiPark ma ułatwiać znalezienie miejsc do parkowania

Żabka Nano do autoryzacji klientów wymaga jedynie karty płatniczej, a metodę tę wdrożono we współpracy z firmą Adyen. Przed wejściem do placówki klient przykłada plastik do terminala, przy pierwszej wizycie konieczne będzie też podanie numeru telefonu (potwierdzenia zakupów będą dostarczane SMS-em). Drzwi otworzą się automatycznie. Następnie wystarczy wziąć z półki wybrane produkty i wyjść. Wykorzystany w sklepie system, na który składają się m.in. kamery i algorytmy, rozpozna wybrany towar, przygotuje rachunek i automatycznie sfinalizuje płatność.

Firma zapewnia, że system nie identyfikuje klientów i nie zapamiętuje obrazu, co gwarantuje zachowanie prywatności. Na asortyment Żabki Nano w Decathlonie składa się około 450 produktów, a oferta jest dostosowana do miejsca, więc dominują w niej np. zdrowe przekąski i soki. W czasie ograniczeń pandemicznych w Żabce Nano będzie mogła przebywać jedna osoba.

Przeczytajcie także: Pocztowy ma nową aplikację do kredytów

Uruchomienie nowego formatu sklepów Żabka zapowiedziała w majowych zmianach regulaminu aplikacji mobilnej żappka. Kilka tygodni później firma otworzyła pierwszy sklep typu Żappka Store. Placówka powstała na Międzynarodowych Targach Poznańskich i jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. W tym przypadku do zakupów wystarczy smartfon z aplikacją żappka oraz aktywną usługą Żappka Pay. Od tego czasu otwarto kilkanaście podobnych lokali, m.in. w metrze, na dworcach, ale też w centrach miast.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies