Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
OneyRaty wchodzi do branży fitness. Klienci będą mogli rozłożyć płatność za karty członkowskie, treningi czy plany dietetyczne

Oferta nieoprocentowanych rat jest obecnie dostępna dla 20 tys. klientów 8 różnych sieci klubów fitness

Oney postanowiło zainteresować swoją ofertą fintechowych rat do płatności stacjonarnych branżę fitness. Firma podpisała porozumienie z Polską Federacją Fitness i już teraz 20 tys. klientów klubów 8 różnych marek może rozkładać na raty płatności za swoje karty członkowskie, treningi personalne, plany dietetyczne. Kolejne wdrożenia są właśnie finalizowane i usługa ma być dostępna dla jeszcze szerszego grona amatorów fitnessu.

Przeczytaj także: Oney wprowadza OneyRaty

Klienci, którzy chcą skorzystać z OneyRaty, nie ponoszą kosztów kredytu. Finansowanie otrzymają zdalnie w kilka minut. Wystarczy, że korzystając ze swojego telefonu, wejdą na stronę oneyraty.pl, podadzą kwotę i liczbę rat oraz wypełnią krótki wniosek. Będzie im również potrzebny numer dowodu osobistego i dostęp do bankowości internetowej (w celu potwierdzenia tożsamości).

Proces ten nie wiąże się natomiast z żadnymi obowiązkami dla pracowników klubów. Ci jedynie w ramach płatności przyjmują kod, który poda im klient.

Przeczytaj także: OneyRaty w sklepach Auchan

Oney zaznacza, że usługa nie obciąża systemów oraz procesów partnera. Koszt jej implementacji ma być niski, dzięki temu że cały proces przebiega online bez potrzeby integracji z systemem kasowym. Rozwiązanie ma pozytywnie wpłynąć na płynność finansową klubów fitness, które mocno ucierpiały w czasie pandemii. Raty 0 proc. mają wesprzeć sprzedaż, a także zachęcić klientów do sięgnięcia po droższe usługi, jak np. treningi personalne czy usługi fizjoterapeutyczne.

Kolejnym etapem współpracy Oney z branżą fitness, poza sukcesywnym poszerzaniem liczby sieci, ma być wdrożenie aplikacji w projektach e-commerce’owych tego sektora. Pierwsze tego typu działania planowane są jeszcze w tym roku.

Wcześniej OneyRaty zostały wdrożone w sklepach sieci Auchan, Decathlon czy Leroy Merlin.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: RATY, ONEY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies