Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pacific w trakcie jesiennej rundy finansowania. Wkrótce też premiera aplikacji

Fintech Pacific zamierza zebrać od inwestorów 4 mln zł. Połowa kwoty już została przez nich zadeklarowana

Fintech Pacific.org rozpoczął jesienną rundę finansowania. Chce pozyskać od inwestorów 4 mln zł. Firma poinformowała, że połowa tej kwoty już została zadeklarowana. Jak napisano w komunikacie prasowym, zebrane środki przeznaczone zostaną na zbudowanie rozpoznawalnej marki po premierze aplikacji, a także rozbudowanie zespołu i dalszy rozwój produktu.

Przeczytajcie także: Karta płatnicza z plastiku z oceanu

Pacific to przede wszystkim aplikacja mobilna, która w najbliższych tygodniach ma się pojawić na rynku. Poprzez nią będzie można założyć pełnoprawne konto bankowe. Usługa ma być świadczona we współpracy z Aion Bankiem. Klienci Pacific otrzymają darmowe przewalutowania transakcji zagranicznych, płatności mobilne Google Pay i Apple Pay oraz przy użyciu kodów QR. Fintech deklaruje wsparcie dla działań zmierzających do ograniczenia zmian klimatu. Dlatego dodawana do konta karta Mastercard jest wykonana z plastiku wyłowionego z oceanu, a fintech od 0,1 proc. do 0,2 proc. (w zależności od planu) od każdej transakcji dokonanej z jej pomocą przekazuje na oczyszczanie mórz i oceanów z zalegających w nich odpadów.

Przeczytajcie także: Fintech Pacific zaprezentował ofertę i cennik

Natomiast w obszarze e-commerce rozwiązanie stworzone przez Pacific pozwoliło maksymalnie skrócić proces zakupowy, sprowadzając go do zaledwie dwóch kliknięć. Fintech znalazł również ciekawy sposób na wykorzystanie kodów QR: generuje je bezpośrednio dla produktów sklepów internetowych zintegrowanych z systemem Pacific. Dzięki temu transakcję w Pacific zainicjować można poza samą aplikacją. Może to być dowolny nośnik, zarówno online, jak posty i filmy publikowane w social mediach, ale także offline, jak billboardy, ulotki, opakowania czy metki produktów itp. Jak to działa? Po zeskanowaniu kodu użytkownik zakupi produkt w dosłownie kilka sekund bez wpisywania danych. Aplikacja Pacific ułatwia także drobne, codzienne rozliczenia ze znajomymi, udostępniając użytkownikom czat, w którym oprócz wiadomości, memów i GIF-ów, wyślecie także pieniądze.

Artykuł powstał we współpracy z partnerem serwisu

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies