Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Fintech Pacific zaprezentował ofertę i cennik. Najdroższy pakiet Sand ma kosztować bez mała 30 zł miesięcznie

Aplikacja polskiego fintechu Pacific ma się pojawić na rynku pod koniec października

Wywodzący się z Polski startup Pacific opublikował na swojej stronie internetowej opis oferty oraz cennik – zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W podstawowym pakiecie jego usługi są bezpłatne. Jeżeli ktoś będzie chciał skorzystać ze wszystkich funkcji, musi się liczyć z wydatkiem bez mała 30 zł miesięcznie.

W ramach darmowego pakietu Standard klient może korzystać z transakcji P2P na rzecz innych klientów Pacific. Inicjacja płatności może nastąpić za pośrednictwem kodu QR. Ale już tradycyjny przelew bankowy kosztuje 1,9 zł. Do pakietu Standard nie można też zamówić karty płatniczej. Aby móc z niej korzystać, trzeba się zdecydować przynajmniej na pakiet Ocean, który również jest darmowy, ale wiąże się z koniecznością wydania 19,90 zł z tytułu wysyłki karty. W pakiecie Ocean koszt przelewu to 1,2 zł, a prowizja od wypłat z bankomatów za każdym razem wynosi 2 proc.

Przeczytajcie także: Monzo nie dostanie licencji bankowej w USA

Najdroższy pakiet Sand kosztuje 29,90 zł miesięcznie. W tym wypadku karta wysyłana jest za darmo, nie płaci się za przelewy, a wypłaty z bankomatów są darmowe do kwoty 1 tys. zł. Do tego pojawiają się rozwinięty cashback oraz wirtualna adopcja żółwia morskiego (fintech bardzo stara się zaprezentować jako proekologiczny, ale na swojej stronie nie zamieszcza szczegółów tego programu).

Pacific ma być w założeniu także platformą zakupową i klient znajdzie na niej oferty od różnych sprzedawców. To do nich firma kieruje konto biznesowe. Integracja sklepu z platformą ma być prosta i szybka, ale sprzedawca równie dobrze może wykorzystać kody QR w mediach społecznościowych. Do każdego produktu automatycznie generowany jest kod QR, który umieszcza się na zdjęciu, filmie lub w poście. Po zeskanowaniu tego kodu klient zobaczy ekran zakupowy i może złożyć zamówienie.

Przeczytajcie także: Majątkowy oddział Aegonu wstrzymuje sprzedaż ubezpieczeń

Jeżeli chodzi o pakiety firmowe to są dwa. Biznes Standard jest bezpłatny. W jego ramach nie można zamówić karty, ale nie płaci się za przelewy do innych użytkowników aplikacji, firmowe kody QR i przyjmowanie płatności z ich pomocą. Koszt przelewu bankowego wynosi 4,5 zł, a prowizja od sprzedaży produktów na platformie to 6 proc. Z kolei pakiet Biznes Gold kosztuje 39,90 zł miesięcznie. Przelew bankowy kosztuje tu 0,75 zł, wypłaty z bankomatów do 3 tys. zł są darmowe, a powyżej tej sumy pojawia się 3 proc. prowizji. Wysyłka karty jest darmowa. Prowizja od sprzedaży produktów wynosi 6 proc.

Aplikacja Pacific miała się pojawić na rynku już we wrześniu. Startup tłumaczy się jednak w mediach społecznościowych z opóźnień i wskazuje na koniec października jako najbliższy możliwy termin jej wdrożenia. Program dostępny będzie w App Store i Google Play. Konto będzie można otworzyć zdalnie. W wariancie podstawowym wystarczy do tego e-mail i numer telefonu, ale aby w pełni korzystać z usług fintechu, trzeba będzie zgodzić się na weryfikację tożsamości za pomocą zdjęcia swojego dowodu osobistego oraz selfie. Pacific będzie oferować darmowe przewalutowanie transakcji zagranicznych, Google Pay i Apple Pay, płatności przy użyciu kodu QR. Fintech zapewnia przy tym, że z każdych zakupów w aplikacji 1 proc. przekazuje na oczyszczanie oceanów.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies